is dit zwartwerken (zwartverdienen)???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:23

Nanda schreef:
wordt jouw geld voor de stalling overgemaakt via de bank of "handje Contant". In het laatste geval zal het wel zwart zijn.


Dat maakt niks uit hoor. Het gaat erom of de stalhouder het allemaal netjes registreert en opgeeft aan de belasting.



Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:44

Nanda schreef:
Natuurlijk maakt het in theorie niets uit of je via de bank of contant betaald. Maar ik denk dat de meeste die zwart iets bij willen verdienen het liefst contant geld willen. De bewijslast wordt dan toch een stukje moeilijker.


Ja, alleen jammer van die 15 paarden die bij huis staan. Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:56

Hmmm... ik weet het niet. Als je niet kunt aantonen hoe lang ze er staan en de belastingdienst gaat het schatten, dan schatten ze het in de meeste gevallen hoger dan dat het in werkelijkheid is.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 09:05

@Feetje; Ik denk juist dat ze niet alles zwart kunnen doen, omdat ze ook bij de kvk en de belastingdienst ingeschreven zullen staan als fokkerijbedrijf. Lesjes zullen allicht zwart zijn, maar ik denk dat hij echt wel wat op zal geven voor de geloofwaardigheid.
Ik reed hiervoor ook op een "stoeterij", er mochten alleen maar hengsten en merries staan, maar er werden nooit veulens geboren, vreemd he?!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon en 41 bezoekers