Vraag over bodyprotector

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Vraag over bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 12:48

Omdat ik mijn ribben gebroken heb gehad en die nu na 6 weken rust wel weer aan elkaar zitten, maar ze nog niet net zo stevig zijn als daarvoor, rijd ik momenteel met mijn bodyprotector, ook met dressuur en buitenrijden en niet alleen met springen. Maar nou heb ik met Jip zijn zadel een probleempje tijdens het buitenrijden, want de achterkant is iets te lang, of mijn zadel is iets te klein, want de onderrand van mijn BP stuitert af en toe tegen de achterkant van mijn zadel. Op Duvel zijn dressuurzadel heb ik daar geen last van, omdat dat zadel net wat groter is, valt de onderrand van mijn BP voor de achterrand van het zadel en heb ik dus nergens last van.
Nou heb ik de verkoper gevraagd wat daar evt. aan te doen is, en toen had hij het over hem wat hoger doen. Maar dan zitie niet meer lekker en bovendien komtie dan niet meer tot mijn bekken, maar tot halverwege mijn zij, zeg maar, dus ook niet helemaal zoalsie bedoelt is.
Weten jullie of het mogelijk is om er een randje af te halen aan de achterkant? De verkoper durfde dit niet aan, maar zou er wel nog contact over opnemen met de leverancier.
Het gaat om een bodyprotector level beta 3 van Tiperary Phoenix, als ik het goed schrijf.
Iemand tips?

Roosch

Berichten: 36645
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:52

Hmm dat probleem heb ik ook soms, je moet de body dan net een stukje draaien of iets strakker doen..Lachen
Sterkte!
Groetjes roos

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 20:39

Strakker kan hij niet, dan wurg ik mezelf. En als ik hem draai, dan zit hij helemaal niet meer lekker.
Iemand anders nog suggesties?

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:08

hhmmm...
nee, heb er zelf ook last van...
Vraag me af of iemand nog enkele goede suggesties heeft Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:13

ALs er een stuitflap aanzit zeg maar kan je die er denk ik wel afhalen lijkt me. Of is het er een zonder zoon stuitflap! Ik weet eigenlijk niet precies hoe die van jou eruit ziet... is het zoon zwarte met een ruw stofje?

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:25

Margon schreef:
ALs er een stuitflap aanzit zeg maar kan je die er denk ik wel afhalen lijkt me. Of is het er een zonder zoon stuitflap! Ik weet eigenlijk niet precies hoe die van jou eruit ziet... is het zoon zwarte met een ruw stofje?

Ik wist niet dat je die uit mekaar kon halen Verward

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 11:52

Nee, de mijne heeft geen losse stuitflap, het rugpand gaan gewoon door tot over de stuit.
Ik heb trouwens een blauwe, zonder rits, verstelbaar met klittenband op de schouders en om de middel. En op de voorkant zit een logo waar tipperary ofzoiets in staat. De buitenkant is van gladde blauwe stof, de binnenkant is van die blauwe netstof.

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:10

Marije_jiplover schreef:
Nee, de mijne heeft geen losse stuitflap, het rugpand gaan gewoon door tot over de stuit.
Ik heb trouwens een blauwe, zonder rits, verstelbaar met klittenband op de schouders en om de middel. En op de voorkant zit een logo waar tipperary ofzoiets in staat. De buitenkant is van gladde blauwe stof, de binnenkant is van die blauwe netstof.


Die heb ik ook!
Misschien moet je het eens vragen in de ruitershop waar je het hebt gekocht, die kunnen je misschien helpen? Verward
Je weet nooit

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:12

Bij mij op stal hoorde ik laatst ook dat iemand de stuitflap heeft ingekort. Geen probleem.. k ga het bij die van mij ook doen..

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:17

Die van mij is ook wat te lang en toen ik hem kocht bij Sta-Rho zei de verkoopster dat ik er gewoon een stuk af kon snijden als hij iets te lang was. Bij die van mij kan de hoes eraf en kan ik dus makkelijk een stuk van de BP inkorten, maar ik begrijp dat dat bij die van jou dus niet kan Verward .

Fijn trouwens dat je weer lekker aan het rondsturen bent OK dan! .

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 18:05

De hoes kan er wel van af, maar dat ding zelf bestaat uit meerdere lagen van ene soort schuim.
De verkoper heb ik al gebeld, maar die had er geen ervaring mee om er wat vanaf te halen en durfde dat dus ook niet zomaar te adviseren. Hij zou het wel voor mij aan de leverancier/importeur gaan vragen (ik kan maandag bellen om te vragen wat hun advies luidt).
Maar ik dacht, Bokt is er niet voor niets, misschien zijn er hier mensen met ervaring.
Ik wacht toch nog maar even met eraf snijden totdat ik bericht heb van de verkoper. Is toch ook zonde als ik hem dadelijk verziekt heb...

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:17

Bij die van mij heb ik er in de winkel een stuk af laten halen. Volgens mij kan dat bij elke BP, maar als ik jou was zou ik inderdaad nog even wachten.