Paard aan huis: klopt dit lijstje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:51

wij hebben een puls, waardoor we met grondwater sproeien, ik wil niet anders meer, ideaal. In het begin deed ik het met een tuinsproeier, kreeg de bak voor geen meter nat, werkt gewoon niet lekker

Wij hebben de mest op een tandemasserkieper liggen, 1 x per week rijden we die weg naar een boer, in ruil voor de mest kopen wij wel het hooi en stro daar, wat hij dan ook weer aan huis brengt.
Dus goed geregeld.

Goeie voertonnen, afsluitbaar, vanwege muizen en ratten

Zadelkamer, liefst verwarmd, ideaal alles droogt lekker, geen schimmel op je spullen en een lekkere plek om je tuig schoon te maken met koud weer Haha!

Een binnenbak in de buurt waar je met slecht weer gebruik van kan maken, altijd handig Haha!

Een buurman die op zijn tijd, daar waar nodig is, hooi voert als je weg bent

trekker heb ik niet, maar wel een buurman met trekker, die sleept bij ons regelmatig de bak OK dan!
kosten bloemetje voor zijn vrouw


geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:44

Bij mij gaan ze wel zoveel mogelijk naar buiten, maar met bloedheet weer staan ze bv binnen, lekker koel, redelijk vliegvrij.
's nachts altijd op stal, voelt gewoon beter, je weet maar nooit
Dan heb ik sinds kort een ZZ licht paard, nogal duur zeg maar, dus als ik langere tijd weg ben en geen oppas heb, gaat die dus zeer zeker naar binnen, neem ik geen risico mee
In de winter gaan ze goed ingepakt incl. regendeken iig een uur naar buiten, lekker in de frisse lucht, behalve als het echt niet kan, maar dan wijken we voor het rijden ook uit naar de binnenbak die vrij dichtbij is

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 4 bezoekers