Zijn deze kosten redelijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 14:55

ik zou het niet doen, over een jaar heb je een flinke band met dat paard en dan is hij weer van hem... doeg paardje en daar heb je al je geld in gestoken.. als je het geld hebt om een paard te onderhouden kun je beter zelf een paard aanschaffen, ja toch?


Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:08

Mirko schreef:
Ik heb al een eigen paard, maar die kan voorlopig om medische redenen niet in de sport ingezet worden. Twee paarden kan ik niet betalen, maar tijdelijk wel. Vandaar dat dit mij een goede oplossing leek. Ik heb het al meer gehoord van mensen die zo'n constructie hadden, maar niet zoveel hoefden te betalen.


Als jij makkelijk na een jaar afscheid kan nemen van je paard (en ja 1 jaar is lang hoor) dan moet je het doen. als je het kan betalen, en je vind het leuk dan zou ik ervoor gaan. Maar die 50 euro slaan nergens op, daar zou ik het dan nog even over hebben..

succes!


Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:29

Margreet schreef:
Die 50 euro, dat is dus 600 euro totaal in dat jaar. Voor dat bedrag koop je een dergelijk paard niet hoor!


nee maar de persoon in kwestie betaald wel de stalkosten, hs, da, voer en alle andere kosten... dan kan je echt beter een eigen paardje nemen... maar zoals hij/zij zegt kan diegene geen tweede paard betalen maar wel voor tijdelijk.

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:30

Fellor schreef:
INderdaad. Is er dan niemand die het ermee eens is dat je als je een paard zeg maar least het lofgisch is dat je er wat voor betaald? Jij moet eerlijk egzegd blij zijn dat je voor zo wienig geld de kans krijgt z\o'n paard een jaar te hebben.


ik vind dat niet weinig, hoor alle kosten moet hij/zij betalen! het is eigenlijk een huurpaard dan. Want bij leasen betaal je 1 bedrag per maand en huren betaal je alle kosten die er nog eens bijkomen

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:40

ik geloof dat menigeen het niet begrijpt, of ik begrijp het niet goed natuurlijk...

De persoon in kwestie betaald volgens mij]ALLE KOSTEN[size=18] + 50 euro

Nu staat de persoon al voor het paard klaar en zorgt dat het paard in conditie blijft, en dan moet hij alles betalen + 50 euro

Vind ik een beetje overdreven, maar als je het kan betalen en het echt wilt, waarom niet?

Die 50 euro is een beetje jammer...

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:41

sorry bericht een beetje naar de poedersuiker

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:55

helaas, margreetje is dit geen auto nee Haha!

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:00

Margreet schreef:
Margreet is de naam.


excuses


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers