vliegendeken, boett-dek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

vliegendeken, boett-dek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 20:40

royena heeft dus last van zomerexeem, iedereen raad mij een boett-dek aan, alleen royena sloopt dekens, en daarbij vind ik het een enorme smak geld om uit te geven, als je niet eens weet of het werkt Scheve mond
Je paard word dan toch helemaal ingepakt, van benen tot staart, is dat niet verschrikkelijk iritand met lopen enzo Scheve mond
ik heb royena nl dag en nacht in het land staan, binnen zetten is geen oplossing, dan schuurt ze alles open, en dat is nu veel minder daarbij staat ze dan alleen binnen weg te kwijlen dat kan ik dr niet aan doen.
Maar of inpakken een oplossing is Verward

is anders een "gewoon" vliegendek met hals een iedee? dat is stukke minder duur, maar ik vrees dat ze die ook molt, altans zonder hals enzo wel.
temenste 2 jaar geleden hebben we het eens geprobeert, deze was binnen 2 weken stuk, erge geld verspilling dus, en zoo rijk ben ik niet dat ik elke 2 weken een nieuwe kan kopen.

Ik hoop dat iemand tips heeft of adviezen.
heel erg bedankt alvast.

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 21:28

niemand?

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:31

Kijk maar eens hier:
[VMR] wie heeft ervaring met de BOETT deken of RSH deken

Ik zou ook een Boett deken kopen. Ze hebben er echt geen last van hoor. Domi blijft rustig staan als ik haar aankleed. Ze kan er alles mee (ook rollen en kroelen met dr vriendinnetje). De plekken waren na een week al weg. Ik had ook eerst zo'n harry's horse pak maar dat is echt niet genoeg voor echt zomereczeem.

Dit is em (met hoofdkap):
Afbeelding

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 23:26

Royena heeft het in niet zo'n erge maate hoor, ze schuurt wel maar niet dat ze geen manen en staart meer over heeft.
Ik zit alleen een beetje met het probleem dat ze dekens sloopt, heeft iemand daar ervaring mee?

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:33

Domi kroelt heel veel met haar vriendinnetje. Op de schoft en op de kont. Dat gaat er soms best hard aan toe. Ook schuurde ze in het begin nog wel tegen een boom in de wei. Ik heb nog geen 1 gaatje in de deken.