rijden jullie in stijl?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

rijden jullie in stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 13:58

Rijden jullie in stijl? ik bedoel dat je echt bijpassende kleding aantrekt als je naar je paard gaat of naar je paardrijles? want heel vaak zie ik mensen fietsen die echte een paardijstijl hebben zoals bv een blauwe rijbroek,blauwe sokken,blauwe trui,etc.. en ik daarentegen loop in de raarste combinaties Haha!

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:01

Ik let er eigenlijk ook niet heel erg op. Het moet vooral makkelijk en niet te warm zitten.. Ik vind het er wel leuk uit zien hoor al die setjes, maar doe er zelf eigenlijk niet zo erg aan mee...

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:05

Nee, ik heb wel gewoon rijbroek aan, sokken, chaps en een trui of t shirt maar past niet altijd bij elkaar Tong uitsteken

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:05

Ik pas de dingen wel vaak op elkaar af. Ik rijd vaak in de kleuren welke ik ook voor mijn paard gebruik op dat moment.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:06

ja! mn zus moest vroeger voor der opleiding altijd in het grijs.. aangezien mn paarjde zwart is en wij dat dus ook het mooiste vonden kleuren zijn we vrijwel altijd in het grijs.. niet zo moeilijk dus Knipoog

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:09

Nee, totaal niet. Ik rij altijd in vanalles en nog wat. Ik ben sowieso eigenlijk niet zo gericht op kleding en uiterlijk, dus daar zal het ook aan liggen. Eerlijk gezegt kan het me net als jou allemaal niks schelen. Ik rij paard omdat ik er lol aan beleef en als ik dan alles op elkaar af moet passen en netjes houden wordt het voor mij anders.

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:10

Ik let bijna altijd wel op of wat ik aandoe, overal bij past, dus bijpassend shabrak en alles. Bandages gebruik ik af en toe. (ook bijpassend natuurlijk Knipoog )

Milou85
Berichten: 91
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:12

ik probeer altijd wel een beetje af te stemmen op mijn paard, kan dat niet(broek in de was..) dan is dat ook geen probleem. zowieso heb ik veel bruin en blauw (en grijs) en dat valt altijd wel te combineren

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:12

Carlaa schreef:
Nee, totaal niet. Ik rij altijd in vanalles en nog wat. Ik ben sowieso eigenlijk niet zo gericht op kleding en uiterlijk, dus daar zal het ook aan liggen. Eerlijk gezegt kan het me net als jou allemaal niks schelen. Ik rij paard omdat ik er lol aan beleef en als ik dan alles op elkaar af moet passen en netjes houden wordt het voor mij anders.


Same here .

Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 14:16

Ik koop altijd de verkeerde paardrijbroeken Scheve mond ik had tijdje terug een mooie gekocht met lederen zitvlak nou dat zitvlak was na 1 week al helemaal "raar" maar niet stuk maar helemaal gepluist en het werd steeds dunner hij is nu nog steeds heel maar nog steeds raar. Ik had hem bij tentenkamp gekocht , *niet nog een keer*

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:55

ja, vuilnisbakkenstijl Haha! . Voor mij moet mijn kleding vooral comfortabel zijn. Dat ontaardt in de winter dus in warm en waterdicht met als resultaat dat ik vaak als een vogelverschrikker te paard zit. Maar ik kom toch nooit mensen tegen in het bos dus so what? Haha!

Sap

Berichten: 1019
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: Home is where the heart is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:58

Ik draag meestal hetzelfde met paardrijden. Mijn zwarte rijbroek met een donkerblauw vest en een donkerblauwe bodywarmer van Duin&Bollenstreek (menvereniging) en zwarte chaps met bruine randjes. Oja en mn zwarte champion op mn hoofd natuurlijk. Het paard is zwart en ik heb een grijs dekje (soms ook een andere kleur hoor). Ziet er dus niet uit maarja, wie let daar nou op?

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:58

Ben niet zo'n modepopje, meestal loop ik er vreselijk bij. Alleen als ik naar de rijvereniging ga let ik een beetje op dat het niet te erg is, anders krijg ik op mijn kop van de meiden daar. Haha!

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 14:59

ik trek aan wat bovenop ligt.. en af en toe is het een leuke combi.. vaak niet Bloos Schijnheilig

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:00

Nee absoluut niet. Ik rijd niet eens in een 'echte' paardrijbroek, gewoon omdat ik een hekel heb aan zulke broeken. Ik rijd gewoon in wat ik lekker vind zitten, doe chaps aan, en verder kan het me niet schelen wat andere daar van vinden Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:38

Ja, zeker als ik les heb wil ik er altijd netjes en verzorgd uitzien Heb ook vrijwel altijd mijn paard met dezelfde kleur bandages als het shabrak wat erop ligt en zelf hou ik er ook rekening mee.

Als ik naar buiten ga met mijn paard zorg ik ook dat alles er verzorgd uitziet maar dan maak ik er minder werk van.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 15:42

Ik ben de laatste tijd in het grijs, fijne kleur makkelijk te combineren.

Welshcob

Berichten: 227
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Bilzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:17

Ik let er niet op als mijn kleren bij het dekje of bandages ofzo van mijn paard passen maar ik let er wel op dat mijn kleren ietswat bij elkaar passen.
Ik zal dus nooit een rode paardrijbroek met een groene trui en daarop een gele bodywarmer, het moet toch nog een beetje netjes blijven Haha! .

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:19

Meestal wel, maar nu liggen alle kleren in de was, dus op het moment even niet Haha!

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:21

Zelf rij ik in de rijkleren die ik toevallig pak..

Paard/pony: of altijd zwarte peesjes en een gekleurd dekje (bordeaux/blauw/groen/zwart/grijs heb ik) en soms ook in dezelfde kleur peesjes...

Tuig is zwart en paard vos (met veel witte aftekeningen (been/bles/vlek op de buik en zijkant)

Maar ik pak gewoon wat ik kan pakken Haha!
Laatst bijgewerkt door SanneVD op 26-07-04 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:21

Citaat:
ja, vuilnisbakkenstijl


ik ook *LOL*

ik heb een Barefootzadel, bruin, met een bruin garndeur dekje eronder die je toch niet ziet en sinds vorige week heb ik een bruin hoofdstel voor Morrie, dus die is netjes in stijl (hij is zelf bruin/wit gevlekt).

Nu ik nog in een setje Haha! Clown

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:24

Ik kijk alleen of het niet te erg vloekt, meer niet. Lachen

cobiieJarig

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:26

wisselend, de ene keer netjes alles in een kleur en een andere keer pak ik het eerste de beste wat voor handen ligt.

lOviE
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: hhw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 16:35

ik stem mijn kleding wel altijd op elkaar af...
ook wat ik met mijn paard doe...

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:07

Aangezien mijn favokleur blauw is, heb ik het meeste van blauw. Daar probeer ik dan wel wat bij de combineren.
Af en toe ben ik in een vloek-bui en dan doe ik mijn donkerblauwe rijbroek aan en daarover mijn felgele-oranje-roze kniesokken Clown