paardenmelk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

paardenmelk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 18:38

wie heeft er wel eens paardenmelk op.
Toen ik op vakantie was in limburg zijn we naar een melkerij geweest met haflinger. De melk smaakte best wel lekker. Ik had toen ook nog shampoo gekocht met paardenmelk erin

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:16

Heb het wel eens geproefd toen mijn merrie een veulen had; vond het een apart smaakje maar ben sowieso geen melkfan. Voor mensen met huidproblemen ed is het wel een uitkomst!

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:43

Ik heb het ook wel eens gedronken ja. Ik heb bij een paardenmelkerij stage gelopen dus ja... Dan proef je al snel er iets van. Ik vond het best wel te drinken. Daar deden ze ook een gedeelte van de melk naar een fabriek en die maakten er dan een soort yokidrink van. Heel erg zoet, voor de kinderen.
En het is nog veel gezonder ook voor je dan koemelk want er zit maar 1 % vet in.

Miepmiept
Berichten: 2032
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:46

Toen mijn pony een veulen had vond ik dat ik het ook eens moest proeven en vond het eigenlijk absoluut niet vies. Ik heb ook wel eens paardenmelklikeur gedronken, apart maar ook niet vies. Fles was iig vlot leeg..

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 00:32

Ik heb een shet die al 8 jaar lang melk geeft Haha! , heb het eigenlijk nog nooit geproefd.....toch maar eens proberen Knipoog