lange regenjas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

lange regenjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 23:11

aangezien de zomer nog niet echt begonnen is en de winter hier ook meestal nat is ben ik eens gaan nadenken of het niet handig is om een lange regenjas aan te schaffen. Eentje die dus ook over de benen valt.
Ik zie ze alleen nergens in de catalogus staan van verschillende ruitersportzaken. Ik zoek er een die dus lang is ( Haha! ) en igg niet gemaakt is van wax. Deze zijn namelijk zo zwaar.

Iemand tips????


SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 09:21

nou niet zeiken over de kosten vind ik wel erg kort door de bocht. Het geld is nou niet bepaald bij iedereen over.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 12:45

ikke schreef:
Dat betwijfel ik, gezien de enorme hoeveelheden "paardenzooi" die er verkocht wordt, tegen absurde prijzen.
Driza-Bone's kosten 250 euro, inkl binnenjas en gaan min 15 jaar mee, dat is nog geen 20 euro per jaar!!! Lever mij eens iets goedkopers?
l

ik vraag om goede suggesties. Geen gezannik om wat iemand er voor over moet hebben. jij kunt niet in mijn portemonnee kijken. Het is nogsteeds zo dat je een jas in een keer moet betalen en niet gespreid over 15 jaar. Ik heb dat bedrag nu niet, heel simpel.

Maar overigens (ontopic Knipoog ) wel bedankt voor de tip

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 08:23

Cassidy schreef:
Ga met Ikke mee...Drizbone is de beste, en is iig niet zo stijf als de gemiddelde waxjas.

En Sjakie, je spaart wel voor een zadel, je spaart voor andere dingen. Waarom niet voor een jas? Drie keer een miskoop, en je heb hem er uit...


waarom denkt toch iedereen dat ik aan het sparen ben Verward ik heb in de maand nauwelijks iets over dus sparen is er echt niet bij Lips are sealed

Mijn eerste bezwaar tegen een wax is idd het gewicht, maar daarnaast ook de verschrikkelijke lucht.

Ik zoek een "gewone" regnjas, maar dan ontworpen om mee te rijden. En een die over de benen heen gaat.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 12:37

Sonja schreef:
Maar Sjakie, ik weet zeker dan Van Rijs heeft wat jij zoekt. Dus ik weet niet of je daar ooit in de buurt komt, of dat ze misschien wel eens bij jou in de buurt komen om zadels te passen? Dan willen ze vast wel meteen wat voor je meenemen om te passen?


Ik kom ip overal en nergens. Ik rij voor mijn werk ook veel. Dus als ze echt iets hebben wat ik zoek wil ik echt wel de moeite nemen om er naar toe te gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gewoonmarie, Hannanasjuh, posje en 111 bezoekers