Waarom zo moeilijk een verzorg(st)er??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Waarom zo moeilijk een verzorg(st)er??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 21:49

Wat is het toch?? Je kan geen fatsoenlijke verzorger met eigen vervoer hier in de buurt vinden.. Dan heb ik een leuk paard, leuke locatie met rijbak, gezellige meiden op stal enz.. En niemand die interesse heeft Bloos! Ik krijg niet eens reacties op advertenties die ik zet.. Of het zijn meisjes van een jaar of 14 die wel iedere dag weer of geen weer hier 20 km naartoe willen komen fietsen. Helaas weet je van tevoren al dat dat nooit zou kunnen, als het winter is houden ze het waarschijnlijk snel voor gezien. Verdrietig Daarnaast, mijn paard is een scheetje, maar een kind van 14 kan echt niet tegen zijn lomp/plompheid op

Ik ga geloof ik echt overal maar briefjes ophangen hier in de buurt, via internet is nog geen succes Knipoog

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:54

Ik denk dat je te veel eisen stelt Knipoog
Niet dat daar iets mis mee is, integendeel!
Het is gewoon moeilijk om een betrouwbare verzorger te vinden. Ik zou zelf (als ik een eigen paardje zou hebben) onwijs veel eisen stellen aan een verzorger.
Laatst bijgewerkt door Kusia op 20-07-04 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

finn

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: westland (monster)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:55

dat heb ik nou ook heb een leuk paard maar kan geen leuke verzorger vinden voor me paard alleen reageren ze van 14 jaar en wil toch wel een wat oudere met verandwoordelijksheid gevoel ik kan dus oook niemand vinden maar kom ook door de vakantie nu denk want op marktplaats zijn er soms genoeg die reageren

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:57

Tallie1979 schreef:
Of het zijn meisjes van een jaar of 14 die wel iedere dag weer of geen weer hier 20 km naartoe willen komen fietsen. Helaas weet je van tevoren al dat dat nooit zou kunnen, als het winter is houden ze het waarschijnlijk snel voor gezien.



Niet alle meisjes van 14 zijn zo hoor..beetje stom om over jezelf te zeggen misschien maar k heb t in 4 jaar verzorgpony/paard ook nooit aflaten weten in de winter... maar ik snap wel wat je bedoelt dat veel mensen helaas wel zo zijn...wel vervelend dat je niet iemand kan vinden...rij je niet bij een rijvereniging ofzo? misschien kennen daar mensen via via weer iemand ofzo...

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 22:02

Nee, mijn paardje staat bij een boer op stal Knipoog Kleine stal, lekker rustig Knipoog

Het is hier overigens stikkedonker in de winter.. Het ligt minimaal 6 km buiten de bewoonde werelod.. Knipoog Ik ga een meisje niet met gevaar voor eigen leven zo'n eind laten fietsen zonder straatverlichting o.i.d. Als die wat overkomt dan vergeef ik het mezelf nooit..

Daarbij, Winnie heeft een sterk persoon nodig, anders veegt hij de vloer ermee aan Schijnheilig

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:08

volhouden Knipoog hier in de buurt stikt het van de bijrijders/verzorgers, maar ontbreken de paarden Scheve mond en je moet niet te kieskeurug zijn, laat eens wat mensen langskomen, ook van 14 jaar. toen ik zo oud was (vorig jaar Tong uitsteken ) fietste ik ook 7 kilometer als het stikdonker was, midden in de winter, geen één keer overgeslagen, en op die paarden mocht ik nog niet eens rijden ook....

maar de aanhouder wint Lachen

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:08

en toen had ik al genoeg gewicht in de strijd te gooien hoor Knipoog

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:09

Ik ken het probleem. Als je iemand hebt zijn ze ook vaak heel snel weer weg... Balen is dat!!! Ik zoek ook maar gewoon weer door en dan maar hopen dat we weer eens tegen een echt goed aanlopen. De laatste en enige echt goede die ik had (Kkayleigh hier op Bokt) heeft mijn veulen toen gekocht Haha! daarna is het eigenlijk elke keer gezeur geweest...

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:10

Tallie1979 schreef:
Nee, mijn paardje staat bij een boer op stal Knipoog Kleine stal, lekker rustig Knipoog

Het is hier overigens stikkedonker in de winter.. Het ligt minimaal 6 km buiten de bewoonde werelod.. Knipoog Ik ga een meisje niet met gevaar voor eigen leven zo'n eind laten fietsen zonder straatverlichting o.i.d. Als die wat overkomt dan vergeef ik het mezelf nooit..

Daarbij, Winnie heeft een sterk persoon nodig, anders veegt hij de vloer ermee aan Schijnheilig


Haha oke ik begrijp het wilde alleen toch even zeggen dat niet iedere meisje van 14 zo is Bloos Lachen Maar succes met zoeken verder...ik hoop dat je wat vind...

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:40

En denk is aan meisjes zoals ik die op hun 12de vrijwel volgroeid zijn en op hun 14de dus 1.80 en niet meer zo'n muisje die door een paard als bezem gezien kan worden... Tong uitsteken

Echt, ik zou gewoon mensen laten langskomen, ook als het op het eerste gezicht niks lijkt. Gewoon is kijken, misschien valt t heel erg mee!

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:46

Ik zou je best willen helpen als ik dichter in de buurt zou wonen.

Ik ben zelf ook druk op zoek naar een verzorg/bijrijd/leasepaard maar tot nu toe ook niet geslaagt.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:53

finn schreef:
dat heb ik nou ook heb een leuk paard maar kan geen leuke verzorger vinden voor me paard alleen reageren ze van 14 jaar en wil toch wel een wat oudere met verandwoordelijksheid gevoel ik kan dus oook niemand vinden maar kom ook door de vakantie nu denk want op marktplaats zijn er soms genoeg die reageren

Ja ik zoek een bijrijdpaardje en ben zeker betrouwbaar Haha!
Maarja, ik ben geen dressuurruiter Lachen

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 23:09

Mensen vinden het op een of andere manier ook te ver weg Verdrietig Als je in Spijkenisse woont en je komt over met de pont, dan ben je er binnen 10 minuten.. Dat zien mensen helaas niet..

Ik ga geloof ik maar een briefje ophangen bij de ruitersport winkel hier in de buurt!! Mogelijk komt daar wel iemand op af Haha!

Roosch

Berichten: 36645
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:33

NOU DANKJEWEL Boos! ik ben ook 14 dat wil toch niks zeggen???

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:34

Ik weet er ook alles van. Ik ben nu (na een jaar dezelfde verzorgster gehad te hebben, marieke_ op bokt) weer ruim een maand zoekende. Vorig jaar was het een ramp, maar dit jaar nog erger. 1 reactie was van een meisje hier op Bokt (zal geen naam noemen Scheve mond ) die is nooit op komen dagen op een afspraak, 2e reactie heeft een dag van tevoren afgebeld om een ander paard te verzorgen Verward / Verder heb ik alleen van die "ben niet geinteresseerd, maar vind het leuk om te kijken of het lukt" reacties gehad.

Wordt er echt helemaal gek van, heb nu ook besloten om (als de laatste reactie die ik gehad heb er ook weer zo eentje is) mijn paardje zelf te blijven doen en maar iets minder priveleven heb Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 23:46

Quote schreef:
NOU DANKJEWEL Boos! ik ben ook 14 dat wil toch niks zeggen???


Niet om lelijk te doen, maar deze reactie geeft al aan waarom ik huiverig ben voor 14 jarigen an mijn paard Knipoog Ze weten het altijd beter Knipoog

Geen aanval hoor Knipoog

Roosch

Berichten: 36645
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 23:47

Tallie1979 schreef:
Niet om lelijk te doen, maar deze reactie geeft al aan waarom ik huiverig ben voor 14 jarigen an mijn paard Knipoog Ze weten het altijd beter Knipoog

Geen aanval hoor Knipoog


Sorry hoor maar dit vind ik dus echt belachelijk!!!!!!!!!!!!! Verward

Debbieremi

Berichten: 246
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 00:00

Niet om je aan te vallen hoor, missHaffie, maar ik begrijp wel wat ze bedoeld. Ik had ook reacties vorig jaar van 2 14 jarige meisjes. Die heb ik toen laten komen en het eind van het liedje was dat zij mij stonden te vertellen wat ik allemaal niet verkeerd deed enz enz (via mail ook nog). Het is dus niet persoonlijk bedoeld.

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 00:05

Zeer zeker geen persoonlijke aanval Knipoog Laat dat ff voorop staan Knipoog

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 00:43

Quote schreef:
Sorry hoor maar dit vind ik dus echt belachelijk!!!!!!!!!!!!! Verward



Tja ik vind het eigenlijk ook wel belachelijk.. Niet alle 14-jarige zijn zo. Ik ben begonnen met verzorgen van paarden vanaf me 12de (geen ponies die hadden we niet bij ons op stal).. Nooit aflaten weten en nooit problemen gehad..

En ik denk dat de leeftijd niet uit maakt ik ken namelijk meer volwassen mensen die zich overal mee bemoeien dan kinderen.. En dan heb je bij kinderen nog het geluk dat ze vaak nog naar je uitleg luisteren en dat doen volwassen zeker niet.. (uitzonderingen daar gelaten)

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:18

Roxxie schreef:
Tja ik vind het eigenlijk ook wel belachelijk.. Niet alle 14-jarige zijn zo. Ik ben begonnen met verzorgen van paarden vanaf me 12de (geen ponies die hadden we niet bij ons op stal).. Nooit aflaten weten en nooit problemen gehad..

En ik denk dat de leeftijd niet uit maakt ik ken namelijk meer volwassen mensen die zich overal mee bemoeien dan kinderen.. En dan heb je bij kinderen nog het geluk dat ze vaak nog naar je uitleg luisteren en dat doen volwassen zeker niet.. (uitzonderingen daar gelaten)


Helemaal mee eens Knipoog
Ik ben ook op m'n 12e begonnen en nu 4 jaar later ben ik nog steeds met deze zelfde pony's bezig Lachen

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 10:25

Ik scheer ze ook niet ALLEMAAL over 1 kam Knipoog Maar ik heb als 1e verzorgster een meisje van 16 gehad die zich al niet aan de afspraken kon houden ( kwam gewoon niet opdagen omdat haar vader hoofdpijn had en haar dus niet kon brengen )

En ik kan me NIET voorstellen dat een 14 jarige 3 dagen in de week minimaal 6 km komt fietsen terwijl het hagelt, regent of stormt. Want ook dan moet mijn paard zijn aandacht krijgen, ook al kan er niet gereden worden Knipoog

Daarbij, ik heb een fjordentank van 1.55, die veegt de vloer aan met een 14/15/16 jarige.. Ik heb het zelf gezien Tong uitsteken Dat was ook een reden om de samenwerking met de 16 jarige te beeindigen Lachen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:37

Ik heb altijd wel 30 minuten heen en terug gefietst naar mn vroegere verzorgpaard. Elke dag wel te verstaan. Maar dat was geen Fjord.
Ik heb Winnie gezien en dat is zeker geen paardje voor iemand die nog niet volgroeid is. Het is idd een tank.

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:39

Ik ben het met je eens Tallie dat jij moet bepalen wie jij het meest geschikt vind. Jij kent je paard inmaal het beste. Hier zijn eigenlijk maar weinig mensen die een verzorgpaard willen en zoeken. Maar hier zijn ook gruwelijk veel paarden Lachen.

@misshaffie. Ik denk dat jouw reactie nou precies weergeeft waarom Tallie geen zin heeft in een bijdehandte 14 jarige die zichzelf fantastisch goed met paarden om vind gaan.. Sorry.

lady54
Berichten: 151
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:42

jammer dat je zo moeilijk iemand kunt vinden en inderdaad de meeste zijn jonge meisjes.
gewoon doorzoeken, je komt vast wel een geschikt iemand tegen!

groetjes Kelsey