Vrijheiddresseur is gaaf!!! allen nog een pasar vraagjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Vrijheiddresseur is gaaf!!! allen nog een pasar vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 19:35

IK heb hebt van daag geprobeerd!!!! en this heel gaaf!!! Ze wist well wat ho was maar stoppen dee ze allleen met spanning. Het begon al goed ik kom aanriojden kom hinnekend aan galopperen Lovers we gaan in de garage lopen (GROOT) want het stormt nogal en hageld. Ik moet eerst nog wel trekken om haar te stoppen, maar na een tijdje gaat het super Haha! en ook naar me toekomen das zo gaaf he??!! Maar ik zou haar ook gauw willen leren hoe je een buiging maakt zeker ook eerst met een snoepje ofzo??!! En zijn er nog andere dingen te doen??!! greetiessss

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:39

tja als je echt wilt gaan beginnen zou je misschien eens kunnen gaan kijken naar boeken over dit onderwerp.. Er bestaat een bepaald goed boek, maar de titel ben ik even kwijt. Ongetwijfeld kunnen andere bokkers je hier mee helpen!!!

(zou je misschien iets meer op je spelling willen letten? Het leest wat vervelend zo.. Neem dit niet als kritiek want ik heb het zelf ook vaak zat gehoord!!! Haha! )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:06

zorg eerst dat de basis 100% beheerst is, dus het komen, volgen, blijven, etc.
Dan kan je verder.
Het boek Paardenschool van nathalie penquitte zal je een flink eind op weg helpen.