kaken op elkaar.....wat nu??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Re: kaken op elkaar.....wat nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:29

dana schreef:
met mijn vingers in de lagen van het paard drukken lukt niet omdat mijn handen te klein zijn om er aan twee kanten bij te kunnen.
dus als je een goede tip hebt Haha!


Aan 1 kant drukken werkt ook hoor. Volgens mij heeft bijna niemand handen die groot genoeg zijn om dat aan 2 kanten te doen en dan ook nog eens met diezelfde hand het bit naar binnen te schuiven!

Iets lekkers op je hand houden werkt vaak ook. Dan doen ze hun mond open om te eten en dan schuif jij hup dat bit naar binnen. Uiteraard daarna wel dat lekkers geven als beloning.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 17:56

Wat je ook nog kunt doen is even met je nagel in de lagen drukken (aan 1 kant *LOL* )
Maar dan moet je wel absoluut zeker weten dat het gewoon rottigheid is van het paard en geen andere oorzaak heeft, want dit is best wel gemeen en echt iets wat je pas moet doen als je alles al geprobeerd hebt.

Als hij bij z'n eigenaar wel gewoon z'n mond open doet en bij jou niet, dan weet je dat hij je in de maling neemt en dan mag je best streng optreden. Zorgen dat het onaangenaam wordt om z'n mond dicht te houden (doordat je met je nagel prikt) en aangenaam om het bit aan te nemen (doordat je wat lekkers geeft).

Maar nogmaals, echt pas doen als je zeker weet dat hij je in de maling neemt en er geen andere oorzaak te vinden is.

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cindyy_1993 en 38 bezoekers