Welke achterbeschermers met springen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Welke achterbeschermers met springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 12:46

Omdat ik toch nog wel regelmatig cross vind ik het belangrijk om goede beschermers achter hebben die ook niet afzakken als je het water ingaat.
Toen ik naar de winkel ging vertelde ze mij dat die dingen niet bestaan, alleen voor 200/300 euro. Of ik moest kogelbeschermers willen.
Nou vind ik dat toch veels te veel geld en ik geloof ook niet dat iedereen zoveel geld heeft uitgegeven aan beschermers.
Dus welke beschermers zijn wel goed en niet zo overdreven duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:32

Ik rijdt met mijn BR's ook door het water en bleven tot nu toe altijd zitten.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 17:05

Ze hebben toch van Eskadron van die sspeciale beschermers voor de cross. is met klitteband en drukknoopjes.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 18:15

Pijpkousen?
(heb ik nog te koop ook...grinnik)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:37

www.eventingshop.nl

Ik gebruik voor de achterbenen tijdens het crossen NEW Beschermers.

De gewone zijn €77,50
Afbeelding

En dezelfde met fleece gevoerd zijn €87,50
Afbeelding

Ze blijven perfect zitten als je door water ed gaat, als je besluit NEW's te kopen zou ik wel voor de versie gaan met fleece erin.
Door het harde plactic plaatje wat aan de voorkant van de beschermers zit worden de achterbenen optimaal beschermd.

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:41

Ik heb NEW beschermers en dan de Light Weight versie (de bovenste in het bericht van chantal_cs) maar na 16 keer gebruiken is er al een grote scheur ontstaan in de voering aan de binnenkant. Heb ze dus terug gebracht naar de winkel die ze vervolgens gaan opsturen etc. Was er tot op heden tevreden over maar zo snel kapot. Hoop wel dat ik nieuwe krijg, want anders....grrrr.

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:27

Bedoel je met regelmatig crossen echte SGW's rijden of gewoon door het bos ofzo crossen? In dat laatste geval kan je gewone pijpkousen of kogelbeschermers kopen. Als je SGW's rijdt kan je zoiets doen als die waarvan chantal_cs al foto's van heeft geplaatst.