Beenbeschermers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 16:00

Wij gebruiken ze voor beide paarden. Dick heeft die dure van Divoza (178 per twee) en ik heb de goedkope van Harry's Horse (69 per dag) en ze bevallen allemaal even goed. Dus eh... doe jezelf en je bankrekening een lol, en bestel die van Harry's Horse! (zakken niet af hoor, gewoon goed vastdoen!) Voor een arabje heb je M nodig.

Grtz, Sonja



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 16:33

"mijn" winkeltje heeft alles van Harry's Horse, ben ook erg enthousiast over de dekens van dat merk. Heb geen idee waar je het anders kunt kopen, heeft volgens mij geen @dres oid.

Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 09:38

Citaat:
Op 2001-04-25 09:11, schreef Danielle:
Hoi,
Wij hadden eerst ook van die beschermers van Harry's horse, nou na een paar maanden al werkte het klitteband niet meer! Boos! Ze waren niet duur, maar dit vind ik toch wel zonde van het geld! Dus nu heb ik ff doorgespaart en nu heb ik 3 in 1 van Action gekocht, echt heel mooi en stevig en ze plakken goed! Dus daar ben ik veel blijer mee! Party!!
Groetjes Danielle



Wel elke keer trouw het zand eruit geborsteld? Da's dan mooi balen; weet ik wat me te wachten staat... Ik gebruik ze nu 3 maanden dagelijks (ook in zeewater etc) en ze plakken nog steeds irritant goed (ben zo'n kluns waarbij alles altijd aan elkaar vast gaat hangen *LOL* ) Naja, 'k heb ze nu toch, dus ik zie het wel.... Ik borstel er wel netjes het zand uit na bv bosritten enzo, want als ze vol zitten plakt natuurlijk geen enkel merk meer...

GRtz, Sonja


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers