Wat betalen jullie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Whoa

Berichten: 224
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Haarlem

Wat betalen jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 11:52

Heyhey

We willen hier thuis mss een pony kopen Haha! (zo rond de 1.50), maar we hebben vrij weinig zicht op de kosten die erom heen komen, alleen de stallings kosten zijn overzichtelijk.
Wat betalen jullie voor een hoefsmid? En hoe lang doe je met een zadel en hoofdstel, poetsspullen e.d.? Zou graag willen weten wat de dingen 'eromheen' kosten, ook zaken als verzekeringen, DAkosten (oke dit is moeilijk in te schatten, buiten inentingen om), voer. En of ik nog kostenposten over het hoofd zie!
Ik heb geen ambitie om wedstrijden te rijden, het liefst ga ik (western) rijden in de duinen en bossen Lachen ! Als het lukt wil ik het paard ook bij een boer o.i.d stallen, zodat ie de hele dag de wei in kan. Het paard zelf zal dus ook niet een duur paard worden, gewoon een gezonde recreatie pony Lachen .

Hoop dat jullie me wat kunnen vertellen!!


Whoa

Berichten: 224
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 12:03

Ja als ik een verzekering neem wil ik een all-in, of heb je dat niet voor paarden? En hoe vaak moet een paard nou naar de smid, om de 6 weken? Ik zal veel buiten rijden dus dan heb ik waarschijnlijk ook ijzers nodig.

* Lovin' Life *

Whoa

Berichten: 224
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 13:20

bedankt Lachen

* Lovin' Life *


Whoa

Berichten: 224
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 16:34

Hier heb ik wel wat aan! Zal t ff aan mn ouders laten zien (hmm of vertellen en dan halveren haha)

* Lovin' Life *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers