is het de leeftijd...??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:59

Ik sluit me met 300% bij Sjuimpje aan.... Denk aan de bestwil van je paard, niet aan je eigen 'egoïsme' om zonodig een paard te willen verzorgen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 21:13

carina schreef:
carola, het is maar wat je het beste voor je paard vind, is het eerlijk voor hem om 3 jaar lang in een groep te lopen, als ie 3 jaar is eruit gerukt te worden, in een vreemde omgeving geplaatst te worden, een halster om z'n kop krijgt en van hem verwacht wordt dat ie braaf is? Zelf vind ik dat niet eerlijk voor een paard, Carina kent het halster en alles en is zo, naar mijn mening beter voorbereid op het leven als "huisdier". Maar goed, dat is mijn mening en andere zullen hier andere meningen over hebben, maar is dat niet altijd zo?



Spreek je hier jezelf niet een beetje tegen?

Als ie als veulen of jaarling went aan een halster, stal, brokken en mensen; dan kun je hem makkelijk 2 jaar wegzetten hoor om hem daarna opnieuw op te pakken en met het echte werk te beginnen.

Op deze manier kan hij zichzelf lichamelijk en vooral ook geestelijk niet goed ontwikkelen. Wil je dat? Kom op zeg, het is een DIER. Het is geen machine die je in een hokje stopt en die er een half uurtje per dag ff uit mag...

Hoe zou jij het vinden om 23 uur per dag op de wc te zitten?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lazy, masyo, Patriesje, Syzygy en 6 bezoekers