petrie leren rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 20:21

napoleon schreef:
Ik heb leren rijlaarzen van Petrie met een coating er overheen. Die dingen hebben me 400,- piek gekost maar ik ben absoluut niet tevreden Boos! De coating laat los, de schoen wordt mat hoe vaak je zo ook invet en de schacht blijft glanzen en ze zijn zeer onaangenaam in te lopen! Ik heb veel pijn gehad de eerste maanden, paarse knieholten e.d.

Nee, mijn volgende paar laarzen ga ik echt van een ander merk proberen, geen petries meer voor mij Haha!


Heeee, dit is mijn verhaal!!!! Al viel het met mij met inlopen wel mee..Maar inderdaad, die coating laat los, bij mij vooral bij mijn enkel, en de schoen blijft dof terwijl de rest van de laars wel glimt... Scheve mond


daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 20:38

wjerdo schreef:
Idd de schoen wordt wel dof, maar ja de rest zal ook wel eens dof worden, zelf vind ik het niet zo erg, dat glimmerige voor concour kun je altijd snel er op smeren op het moment dat je gaat rijden toch Verward
Tenminsten dat zou ik doen als ik het doffe erg zou vinden.


De rest van die laars wordt dus niet dof (na drie jaar nog niet tenminste) en ik poets me echt een slag in de rondte op die schoen maar glimmen ho maar hoor. Ik heb er geen nachtmerries van dat die schoen niet glimt maar het irriteert me wel al drie jaar en als er dan toch iemand vraagt hoe ze bevallen, nou hier mijn ervaring...

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:47

Citaat:
Die van mij heb ik net laten verzolen en wat denk je......de schoenmaker heeft ze opgepoetst en ze glimmen, jawel zelfs de schoen, als een spiegel. Hij zei dat als ze weer dof worden ik ze maar ff moet langs brengen, dan poetst hij ze voor me Haha!


Ahhh, jammer dat je niet bij mij in de buurt woont!!!!! Of je schoenmaker in ieder geval..Mijn laarzen zijn al een aantal keer naar de maker geweest (nieuwe zolen, hakken oprekken etc.) en ze kwamen elke keer superglimmend terug maar NIET OP DIE SCHOEN!!!! Verdrietig Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Fudge, Iris94, rocky_1995, Sjors050, turtlelito, Verara en 166 bezoekers