Management en Paardenhouderij Dronten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Management en Paardenhouderij Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 10:10

Ik ben erg benieuwd of er nog meer mensen hier zijn die ook komend schooljaar de opleiding Management en Paardenhouderij gaan doen bij de CAH in Dronten! Ik zag al wel bij de zoekfunctie dat hier al een topic over is geweest, maar die was niet bepaald recent Scheve mond

Toen ik vorige week belde hadden er in totaal 23 mensen zich ingeschreven voor de studie (met mij erbij 24 Schijnheilig ) en ik zag in het oude topic dat er daar al een 8 of stonden die gaan...

Dusssss... Wie gaat er heen? En doe je dan de drie- of de vierjarige opleiding? Campus of kamer? Paard mee of zonder paard? T lijkt me gezellig om elkaar al vast een beetje te leren kennen!


Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 11:41

He leuk! Ik wilde jou al aan pb'en Gertruud84, maar zo kunnen we ook wel even kennismaken natuurlijk Knipoog Ik zag al in een ander topic dat jij ook gaat, maar dat was een topic uit maart ofzo...

Ik heb mezelf (gister Schijnheilig ) ingeschreven, maar ik heb nergens hoeven specificeren (schrijf je dat zo Verward ) of ik de 3- of de 4jarige opleiding wil gaan doen... Of krijg je daar nog wat van toegezonden? Ik kan nu sowiezo al geen stage meer doen, wat eigenlijk dus wel de bedoeling was bij de 3jarige opleiding.

Ik heb me wel ingeschreven voor de campus, maar ze wisten niet zeker of er nog plek is voor me. Maar anders is er vast wel ergens een kamer of een huis te huur (hoop ik Schijnheilig ). Ik neem geen paard mee, want ik ben helaas zelf niet in het bezit van een paardje Huilen Ik rij al een aantal jaar bij een fokker en dat bevalt heel goed, en ivm school kwam dat altijd heel goed uit (niks moet alles mag Lachen ), alleen nu is het dus even wat minder als ik de hele week in Dronten (of all places Knipoog ) zit. Maar daar is vast ook wel iets te regelen Lachen

Redgirl, heb jij via school de Orun en ruiterbewijs en koetsiersbewijs gedaan? Lijkt me erg leuk, maar ik vraag me af of het allemaal wel te combineren is (en dan vooral met de 3-jarige opleiding)

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 12:01

Ok dan OK dan!

Wat ik tot nu toe lees klinkt allemaal heel positief, leuk!

Dit vond ik in een ouder topic:

Citaat:
Maya schreef:
Dus als ik het goed begrijp komen de volgende mensen hier ook naar toe
- SuzanneHK
- Heel misschien Gertruud1984
- Tequila
- Fellor
- Pluutje
- Misschien Wentos
- Pacster
- Ctal


Inclusief moi zijn 'we' al met zn 9en Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 12:43

Gertruud1984 schreef:
Oei, dan mag ik ook wel opschieten met aanmelden voor de campus Bloos


Haha nog een late *jippie* Knipoog Ben ik iig niet de enige die erg laat is Haha!

Ik hoop wel dat ik nog op de campus terecht kan, een hospita zie ik niet echt zitten... Scheve mond Anders kunnen we altijd nog met een paar mensen een huisje huren, maken we dr gewoon het eerste officiele Bokt-huis van *LOL* Tong uitsteken


Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:03

Ik heb wel een brief gehad met info over het meenemen van je paard en waar je dat moet melden enzo. Die ligt alleen thuis en ik ben nu aan het werk Schijnheilig (althans, dat is de bedoeling Haha! ). Ik ben om 13.30u klaar, dan zal ik thuis wel even kijken of ik m nog kan vinden op mn bureau!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:05

ja ik vind het ook wel fijn om alvast wat mensen te 'kennen', anders ben je al helemaal zo alleen...niet leuk Lachen

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:14

Ja lijkt me ook wel hoor Lachen Maar afgelopen jaar heb een intro gehad die echt NIET leuk was, dus ik heb een beetje een slechte ervaring met intro's Haha! Maar dat gaat dit jaar helemaal veranderen hoor, veel gelijkgestemden dus dat moet goed komen Knipoog

Stomme vraag misschien, maar zitten daar veel boeren op school? Want in hjet krantje dat ik kreeg stonden erg veel foto's van van die ECHTE boerenzonen, met rossige haartjes en van die gezonde rode wangentjes :S Niet dat dat verder erg is ofzo, maar 24/7...no thanx Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 14:02

Gertruud1984 schreef:
verdorie, was ik net van plan om alleen maar in overalls te gaan lopen, lekker makkelijk toch? (kom ook van boerderij Haha! ).

Maar goed, het is tenminste weer eens wat anders dan dat gedoe in A'dam, met 15.000 kakstudenten op een universiteit die zichzelf echt helemaal top of the bill voelen


Haha ik ben afgelopen jaar op de uni van Rotterdam met de studie rechten begonnen, en daar ook érg veel mensen die behoorlijk vol van zichzelf zaten en er hipper dan hip bijliepen Haha! Ik kom ook maar uit Wijchen (bij Nijmegen) dus het duurt even voordat de nieuwe trends hiernaartoe zijn overgewaaid, ik voelde me echt onhip daar Knipoog In het krantje van de CAH zag ik al dat ik me daar dit jaar geen zorgen over hoef te maken Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 14:41

Redgirl schreef:
Bij mij in het eerste jaar liepen er soms gewoon mensen van de campus rond op hun badslippers of op hun klompen als ze snel ff iets in school moesten doen.
In sommige klassen van de paarden zitten wel beetje van die paardentrutjes (zoals ze worden genoemd). Lopen er superhip bij en in rokjes en dingen. Nou die vallen dus extra op omdat iedereen voor de rest gewoon in normale kleding loopt.


Hahaha ik zie het al helemaal voor me...ff op mn klompen naar school Haha! *LOL*

Die trutjes wíllen natuurlijk gewoon graag opvallen door die kleren, gelukkig hoeven wij intelligente mensen het daar niet van te hebben Knipoog Tong uitsteken Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 16:55

Weet iemand eigenlijk of er strenge regels zijn op de campus? In het foldertje zetten ze dat natuurlijk niet, maar is er bijvoorbeeld een tijd dat je binnen moet zijn ofzo? Niet dat je wil gaan stappen en dat je dan om half 1 binnen moet zijn ofzo...

@ Felldor: Waarom zie je de campus eigenlijk niet zitten?

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 08:37

Het klinkt gezellig iig, ik heb er al helemaal zin in Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 13:29

Gertruud1984 schreef:
Ik heb er zelf eigenlijk ook wel erg veel zin in! Vind het wel erg spannend hoor.....


Ik ook Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 21:00

magic1 schreef:
Ik ga ook die opleiding doen!! *LOL* Ik ga de verkorte opleiding doen van 3 jaar. Dus ik moet deze zomervakantie stage lopen Lachen
Ik heb geen eigen paard, jammer genoeg. Ik ga op de campus.

tequila (hier op bokt) gaat ook de verkorte opleiding doen.


He gezellig! Ik was/ben ook van plan om de 3jarige opleiding te gaan doen, maar ik heb me pas deze week ingeschreven, en ik kreeg dus ook pas deze week te horen dat je eigenlijk dan nu al een stage moet lopen... Scheve mond Dat gaat dussss niet lukken Boos!

Maarrr wel gezellig iig dat we elkaar zo vast een beetje kunnen leren kennen Lachen Toen ik vorige week belde zei die mevrouw dat er nu in totaal 16 mensen hadden ingeschreven voor de 4-jarige opl, en (jaja Haha!) 7 maarliefst voor de 3-jarige opleiding. Ik word ook nog ergens bij ingedeeld, dus dan zijn er 'al' 24 mensen Haha!

@Magic: Heb jij al een bevestiging gekregen van dat je op de campus terecht kan?

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 19:27

Ik kreeg vanmiddag een brief dat ik 'aan de hand van mijn vooropleiding' ben ingedeeld bij de 3-jarige opleiding... Worden we dus toch klasgenootjes Haha!

Ik was idd wel van plan om op de campus te gaan, maar ik kreeg vanmiddag ook bericht dat ik op de wachtlijst ben geplaatst... Ik weet niet hoe hopeloos dat is, maar ik denk dat ik ondertussen ook maar even ga rondkijken voor een kamer Lachen

Nog even een vraagje: heeft iemand zich al ingeschreven voor die usra-week? Ik heb een beetje een slechte ervaring met een studentenvereniging dus ik moet eerlijk zeggen dat ik niet bepaald sta te springen om me hiervoor in te schrijven...

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 20:17

Maya schreef:
Mjah... ik denk dat je daarvoor bij Sharda (Miseryfox) voor moet wezen Daphne, Siempie, Snowdon, Pinacolada en ik hebben dat allemaal niet gedaan. En ik heb er persoonlijk geen spijt van Lachen Studentenverenigingen is niet mijn ding, maar als ik zo eens luister naar hoe het er bij andere studentenverenigingen aan toe gaat, denk ik dat het bij de USRA nog best beschaafd en leuk is Lachen


Ok, dan weet ik genoeg... Ik neem gewoon nog lekker een weekje vrij Knipoog Haha! Als het me toch ineens geweldig lijkt ofzo kan ik me volgend jaar vast nog wel opgeven.

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 15:25

magic1 schreef:
Leuk dat we toch klasgenootjes worden *LOL* En hoe doe je dat nu met de stage die je moet lopen?

Het zou wel gezellig zijn als je nog op de campus terecht kunt

Ik heb m'n niet ingeschreven voor de usra-week. Ik heb lekker nog een weekje vrij dan Haha!


Hihi, ik heb me niet ingeschreven voor de usra-week, maar wel lekker een advertentie op hun site gezet... Tralalala Haha! De campus lijkt me wel relaxter, hoef je ook niet aan koken enzo te denken...

Wat ik nou met die stage moet doen, weet ik ook nog niet! Morgen nog maar eens even bellen... Ik zag wel dat je 20 dagen op een primair bedrijf moest stagelopen, en het toeval is dat de eigenaar van de paarden die ik rij zelf ook een melkveebedrijf heeft Haha! Dus opzich kan ik wel wat regelen met hem denk ik, alleen die 20 dagen ga ik dus never redden Wat is eigenlijk de bedoeling van die hele stage, wat moet je die 20 dagen doen? Dat stond nl helemaal niet in mijn brief...

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 17:06

Siempie schreef:
Gewoon stage lopen Haha!. Het kan vrij verschillend uiteen lopen, de een doet meer de administratie van een paardenbedrijf, en de anders moest de stallen uitmesten ik dus Boos! ). Over je stage moet je ook een verslag schrijven ( moet je anders even navragenop school hoe dat precies zit).
Ik dacht wel dat je bezoek kreeg op je bedrijf.


Ja klopt, dat had ik gelezen. Maar wat verder nu precies de bedoeling is Verward Hoeveel uur per dag enzo, dat kun je echt nergens vinden... Ja op cah.intranet.nl maar dat bestaat weer niet, lekker handig OK dan!

Ik bel morgen gewoon even en dan hoor ik het wel Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 09:16

miseryfox schreef:
Daphne het is intranet.cah.nl anders om!!


Oh Blond Blond! Hahaha... Haha! Thanx dan ga ik daar maar even kijken Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 08:45

Ok thanx Lachen Nou als jullie nog een kamer weten dan hou ik me iig aanbevolen Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 10:02

Wow ziet er gaaf uit

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:20

Ik heb je gepbt Lachen

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 13:50

Hé gezellig, weer een aanstaande klasgenoot erbij Haha!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 21:52

Jaja ik ga ook naar de kmc week! Niet je schone overall en je schone laarzen vergeten he Knipoog

Ik woon zelf in Wijchen bij Nijmegen

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 12:11

Ik dacht eigenlijk dat je die limonade gewoon mee moest nemen om zelf van te drinken...maar dat zal wel heel naief zijn Blond

Verder neem ik denk ik alles maar mee zoals het op de lijst staat, ik heb vorig jaar bij een studentenvereniging de ontgroeningsweek meegedaan (ben daarna redelijk snel met mn studie gestopt dus ook met de vereniging Haha!) en als je dan iets niet of verkeerd bij je had kostte dat je een paar rondjes door de blub tijgeren *auw elleboogjes* of andere erg vervelende opdrachten... Vandaar dat ik me ook (nog) niet heb opgegeven voor de usra-week, slechte ervaringen zeg maar Lachen

@Pytje: ik heb wel cowboyhoeden (van EuroDisney *LOL*) dus die kan ik anders wel meenemen!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 22:08

Sjouwen, sjouwen?!? Ik zet ze gewoon allemaal op joh Knipoog Kan ik meteen als Bokt-meetingpoint functioneren Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers