Paarden verzekeringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LDRD

Berichten: 9869
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:28

Vergeet 1 ding nooit en dat is met alle verzekeringen zo:
Als jij een schade claimt, dan kun jij denken dat die gedekt is. De verzekeringsmaatschappij zal altijd jou claim afleggen tegenover de Algemene Voorwaarden die zij stellen. Daarna slaan ze het Wetboek van Koophandel NEGENDE TITEL erop na om te kijken of ze ook daadwerkelijk moeten uitkeren.
Dat doet elke verzekeringsmaatschappij!!!!!!!


Dat is in Begie zo soms?
Ik werk namelijk al 20 jaar bij een van de grote verzekeraars in Nederland en ik heb geen idee waar je het over hebt? Verward



LDRD

Berichten: 9869
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:48

Nobby schreef:
Ik kan wel in Belgie wonen, ik werk in Nederland en heb genoeg voorbeelden gezien van claims die NIET uitbetaald werden.
Dan is het momenteel ook nog eens zo dat verzekeringsmaatschappijen niet erg geliefd zijn bij de consument.

Het is absoluut niet de bedoeling om welke partij dan ook in een kwaad daglicht te stellen, het is alleen bedoeld om duidelijk te maken wat er allemaal komt kijken bij VERZEKEREN.
Feit is dat bijna niemand (consumenten) de inhoud kent van zijn of haar polisvoorwaarden, laat staan begrijpen na het doorlezen ervan.
Feit is ook dat bijna niemand (consumenten) zich realissert dat als je iets verzekerd, dat je met een juridisch vak te maken hebt.

Als iemand dan een vraag stelt over verzekeringen hier op Bokt, omdat die daar geen verstand van heeft, dan lijkt het mij niet meer als normaal om dan gewoon een fatsoenlijk antwoord te geven bekeken van de kant de consument maar ook van de verzekeringsmaatschappij.


Ik ben consument die al 20 jaar in de keuken van de verzekeringsmaatschappij kijkt. De consumenten hebben over het algemeen allerlei problemen met verzekeringsmaatschappijen omdat men inderdaad als leek weinig kennis van de wet heeft. Deze materie is ook zo ingewikkeld dat dat ook bijna niet mogelijk is. Daarnaast zijn er natuurlijk best maatschappijen die het niet zo nauw nemen met hun klanten.
Daar staat tegenover dat het toch een nationale sport is van consumenten om verzekeringsmaatschappijen op te lichten, dus je kan je afvragen wie er nu onbetrouwbaar is. Schijnheilig

En een fatsoenlijk antwoord heeft al menig bokker van mij gehad over het wel en wee in verzekeringsland.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mirriejj en 100 bezoekers