Ruitersportzaak in Utrecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Ruitersportzaak in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 13:51

Ik woon nu al twee jaar in Utrecht, maar heb echt geen idee waar er een ruitersportwinkel is.
Ik ga vrijdag naar Belgie en moet voor een 9-jarig meisje even wat leuks kopen voor haar pony.
Waar kan ik zoiets vinden? Het liefst in het centrum, want mijn fiets is kapot en ik ga nu toch zo met de bus naar de stad.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik



Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 14:03

Hmm helemaal naar Kanaleneiland ga ik niet redden denk ik.
Moet vanavond ergens naartoe en heb natuurlijk ook al een thee-afspraak in de stad Haha!

Dan ga ik vrijdag wel op weg naar Belgie even langs Nieuwegein. Ga wel ff googlen op Horseplaza!
Thanks alvast!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 14:05

*LOL* Als ik op Horseplaza Nieuwegein zoek, krijg ik alleen maar sites over sex-met-dierenverhalen en bestialitiet! Verward
Waar doen jullie je inkopen zeg! Tong uitsteken

Kan iemand me zeggen waar die (goede!) winkel zit?

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 14:07

Ja, die in Bilthoven kan ik ook heen. Maar Nieuwegein ligt dan iets meer op de route... Bloos

Hmm, ik ga vrijdag met de auto wel naar Koch. Probleem opgelost!
Laatst bijgewerkt door Dorée op 14-07-04 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 14:10

Thanks Nienski! Haha!
Nu heb ik al 3 opties en vrijdag heb ik ook m'n auto weer! Tong uitsteken

Top dat jullie allemaal zo snel reageerden!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 14:27

Nee, zo Penny is ze niet meer. Ze heeft sowieso een nieuwe harde borstel nodig. Vork
Ga even kijken of ik niet leuke peesbeschermers in een hip kleurtje kan kopen voor d'r ofzo.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: posje, Rijsa, Trendiction en 176 bezoekers