13 jarig paard te oud??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:17

Tristan2000 schreef:
Hey bedankt voor de reacties.
Nou hij loopt op M niveau in de dressuur althans dat kan hij en dat heeft hij gelopen, maar de eigenaresse heeft al ongeveer een jaar niet meer echt fanatiek op hem gereden ivm. haar studie. Dit is ook de reden dat ze heeft besloten om hem te verkopen.
Er stond bij de advertentie dat hij erg werkwillig is, en dat hij snel leert, dat hij 100 % betrouwbaar en verkeersmak is, dat het een geweldig leerpaard is (waar ik echt naar op zoek ben), dat hij veel wedstrijdervaring heeft en dat hij het ook heerlijk vind om in het bos te lopen.
Het is een onwijs mooi paard, en ik heb ook al met de eigenaresse gebeld en het klonk eigenlijk allemaal heel goed.
Ik rij zelf nog niet op M niveau en volgens mij kan ik er dan zelf best veel van leren toch?

Groetjes Marianne


Klinkt geweldig! En als-ie gezond is, zie ik geen reden om het niet te doen. Wij hebben zelf in februari een (bijna) 14 jarige gekocht. Wij wilden juist een wat ouder paard omdat die dat allemaal wel gezien hebben en niet meer van elk verkeerd bewegend grassprietje achterstevoren staan. (OK, over bakkabouters hebben we het niet gehad Knipoog )

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers