Zilveren plastronspeld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brandweer
Berichten: 158
Geregistreerd: 12-07-04

Zilveren plastronspeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 12:07

Hallo,

Wie weet waar ik een mooie zilveren plastronspeld zou kunnen kopen. Ik zit in het midden van het land.

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:10

Geloof dat je die bij elke ruitersport zaak wel kan kopen.. Anders moe je eerst even op sites van ruiterportzaken gaan zoeken !?

Brandweer
Berichten: 158
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 12:28

Bij de ruitersportzaken kun je geen zilveren spelden kopen, alleen zilverkleurige. Het gaat mij om een echt zilveren speld.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:01

Ik weet niet hoeveel je ervoor wilt uitgeven. Maar als je een mooie en orginele plastronspeld wilt, dan kun je er ook een laten maken door een edelsmid bij jullie in de buurt. Je maakt dan zelf, of samen met de edelsmid, een ontwerp. Je kunt natuurlijk ook alles aan de edelsmid overlaten, maar dan zou ik wel een voorbeeld meenemen (bijvoorbeeld Divoza catalogus), zodat de edelsmid wel een beetje een idee heeft wat de bedoeling is.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:07

Ja, da's een heel goed idee, kost waarschijnlijk ook heel wat (?) maar dan heb je wel een originele speld. Je kunt ook bij van die kleine -niet ruitersport - winkeltjes kijken. Soms hebben ze daar ook hele leuke spelden. Zo kwam ik zelf ergens in Friesland een x tijdens vakantie een mooi exemplaar tegen.... tja da's geluk.