Mag ik bij 2 verschillende rijverenigingen starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 00:47

Volgens mij kan het wel, maar dat kost je ook dubbele contributie lijkt mij! Een 2e startkaart bij dezelfde vereniging is vaak veel goedkoper dan de 1e namelijk.

1 tip qua kosten: GEEN Radboudruiters, ben er sinds ik in Groningen zit pas achter hoe duur die waren...

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje



Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 00:56

Bij de Radboudruiters betaalde ik 5 jaar geleden voor een startkaart ruim 300 gulden (contributie en startkaart). Nu in Groningen betaal ik 50 gulden contributie en 120 gulden startkaart, bijelkaar was dat dus 170 gulden voor 2002! Scheelt aardig wat en bij de Radboud zal de contributie ook alwel weer stevig omhoog zijn gegaan.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 01:05

Honeybee schreef:
Zaten daar ook verenigingslessen bij in? Bij de Drakoruiters betaal je nl. als recreatief lid al 25,- per maand. Wat neer komt op ook 300,- per jaar. Dan heb ik het nog niet eens over wedstrijdrijdend

Als wedstrijdruiter betaalde je daar geloof ik 10,- per maand extra, + dan nog de startkaart.


Nope was zonder lessen... met les was het zo'n 600 piek volgens mij... Maar dat kwam ook omdat ze in het FPC les gaven (en ook geven) en dat die locatie gewoon knetterduur is.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Googlebot en 80 bezoekers