Help vervoer nodig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Help vervoer nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 17:54

Voordat Noah weg gaat wil ik nog heel graag een rit in Meyendell (Wassenaar/Den Haag) maken met een vriendin van mij. Het plan is om dit op zaterdag 17 juli te doen. Ik heb alleen geen vervoer en de paardentaxi is minimaal 75 euro en dat vind ik wel erg duur.
Is er misschien een barmhartige samaritaan te vinden hier op bokt die een trailer heeft en ons wil brengen en die dan natuurlijk zelf ook gezellig mee gaat rijden????????? Schijnheilig De bedoeling is om van stal Ten Hage (daar staat het paard van mijn vriendin of renbaan Duindigt) te vertrekken en ongeveer 1.5 a 2 uur te rijden. Geen gekkenrit, maar gewoon normaal.
Ik ga op mijn stal ook een briefje ophangen, maar dat heb ik al eens geprobeerd en toen reageerde er helaas niemand.
Wie wil de fantastisch daad doen om mij te helpen en zelf ook lekker een keer ergens anders te rijden? Als je alleen een auto + rijbewijs hebt is dat ook top. De trailer is te huren. OK dan!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:16

nou ik woon een beetje te ver weg maar ik wens je succes met vinden van een chauffeurtje en heel veel plezier.

Belker

Berichten: 15301
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:29

Deze vraag hoort bij Vraag maar Raak thuis. Ik verplaats dit topic.