trailer op slot tijdens vakantie veluwe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eefken

Berichten: 459
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Herselt (Belgiƫ)

trailer op slot tijdens vakantie veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 20:52

Hoi

Wij gaan binenkort naar de Veluwe op vakantie. De trailer blijft achter op caitwickerzand tijdens onze vakantie.
Onze vraag is, hoe doen we deze het beste op slot? Wat voor slot hebben jullie op je trailers?

Wie is er al op caitwickerzand geweest, en kan mij vertellen of je trailer daar toch een beetje onder "toezicht" staat?

Bedankt!
Eefken

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:56

Als de trailer in de tuin staat, zit er zo'n ijzeren frame om, met slot, dat je hem niet aan kunt koppelen, of van de rem kan halen.
We hebben ook een slot dat je aan de auto en trailer vast maakt, als de trailer aangekoppelt zit, dan kunnen ze hem niet van je auto af halen.
Verder zou ik, als je trailer zelf niet op slot kan, alles wat los zit, er uit halen.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:02

op stal staat onze trailer ook met zo'n "kap" om de voorkant heen
Afbeelding
deze komt van de divoza en kost 25 euro. Is echt een goed slot en ook een nette prijs vind ik.
deze hebben we. En als we de trailer bv in het bos laten staan tijdens een rit, dan doen we er een kettingslot om om hem aan de auto vast te zetten (deze zit er dus niet tijdens het reizen op!!!)

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:18

Ik heb mijn trailer met een TNO goedgekeurd disselslot en een TNO goed gekeurde wielklem staan. Het disselslot heb ik via het verkoopadres van mijn trailer gekocht en de wielklem bij Halfords.

Bora