Vragen naar mijn ruiterbewijs ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Vragen naar mijn ruiterbewijs ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 12:37

Ik heb geen ruiterbewijs, maar ik ben wel van plan het te gaan halen ... ooit.
Maar nu ga ik van het weekend logeren bij mijn neef en die wilde een fjord voor mij huren zodat ik daar dan buiten kan rijden. Maar nu: ze vroegen daar of ik een ruiterbewijs had ... mijn neef als ontzettende paardenleek heeft maar ja gezegd Clown
Maar ik heb het nog nagevraagd en het is daar niet een speciaal natuurgebied waar het verplicht is ofzo ...
Ze willen vooral een bevestiging dat ik al 8 jaar paard rij, omdat ze me dan met zekerheid dat ik wel blijf zitten ( Knipoog ) naar buiten kunnen sturen.
Het is trouwens geen officiele manege ...
Maar nu dacht ik: als ik nou mijn instructrice een briefje laat ondertekenen dat ik al 8 jaar rij, misschien is dat genoeg ?

Wat vinden jullie ?

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:39

Je kan het altijd proberen. Of een telefoonnummer van je intructrice geven. Als die het goed vindt natuurlijk. Dat is iets betrouwbaarder dan een briefje..

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:15

Als zij kijken hebben op paarden ruiter en ze laten je een keer voorrijden inkl op- en afzadelen, dan kun je gewoon laten zien dat je weet waar je over praat. Naar alle waarschijnlijkheid gaan ze daar ook wel mee akkoord.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:32

Dat denk ik ook, gewoon even laten zien hoe je rijdt en als je in hun ogen voldoende kan rijden zal er echt geen probleem zijn Knipoog

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:49

Misschien kan je even een rondje door de bak? Zodat hun zelf ook kunnen zien dat je kan rijden...

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 18:18

Ja, zoiets had ik ook al in mijn hoofd Tong uitsteken Maar als ik dus niet naar buiten mag kan ik sowieso in de bak rijden Lachen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:16

Ik sluit me bij het bovenstaande aan Lachen