Iemand ervaring met Lorna's paardenshop,uitgeest?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Iemand ervaring met Lorna's paardenshop,uitgeest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 21:03

Ik zag een leuk kunstof zadel van Norton op de marktplaats, en die komt dus bij hun vandaan.
Iemand ervaring met zowel het zadel als lorna's paardenshop?
Alvast bedankt Lachen

Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:31

Heb er een paar keer wat gekocht en ben er elke keer netjes behandeld. Alleen als je wat bij ze besteld schijnt het lang te duren (vriendin die er chaps bestelde en na twee maanden pas weer wat hoorde).

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 22:56

Jeetje is wel lang 2 maanden..
Ik wacht nog even meer reacties af, en anders zoek ik wel een ander zadeltje.
Mijn mails werden ook een beetje simpel en kortaf beantwoord, vandaar dat ik twijfelde.

Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:02

Die chaps moesten zij ook binnen krijgen hoor dus ik weet niet in hoeverre het aan hun lag of aan de fabrikant. Al was het natuurlijk wel netjes geweest als ze tussendoor nog wat van zich hadden laten horen.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:13

Die chaps weet ik ook van, maar er was gevraagd of ze haast ermee had, want ze had net een grote bestelling gedaan en hoefde voorlopig niets meer te bestellen, anders kwamen er extra verzendkosten op. Toen de chaps eenmaal binnen waren, had ze zelf een verkeerde maat opgegeven. Sommige mensen hebben overal problemen.

Ik heb mijn cap daar gekocht en een aantal andere dingen. Ze zijn niet goedkoop, maar ook niet duur. Ze hebben leuke aanbiedingen en adviseren ook aardig. Voor grotere aankopen ga ik toch liever naar Heiloo of Heemskerk, maar dat is puur gevoelsmatig.
Voordeel is dat ze ook voer verkopen en dat scheelt soms wel een heel eind rijden.
Kortom, nog geen slechte ervaringen mee.