Laatste dag....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Laatste dag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 09:18

Morgen wordt Apollon naar haar nieuwe eigenaar gebracht. Dus nu wou ik vragen, wat deden jullie de laatste dag dat je een paardje nog had?
Gewoon zoals normaal of extra verwennen of wat?


xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 11:25

Ik denk dat ik gewoon een leuke buitenrit ga maken, zoals meestal Lachen
en foto's maken natuurlijk Lachen


xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 21:19

Ik heb haar vandaag lekker rust gegeven. Fijn met de andere paardjes op de wei. Lekker gepoetst. Morgenmiddag brengen we haar weg en ik ben vandaag alvast even bij de nieuwe eigenaars wezen kijken. Ze zal het er wel fijn vinden, lekker veel wei, andere paardjes en mooie ruiterpaden. Ze hebben haar vooral gekocht omdat ze toch genoeg weide hadden en haar wel haar "oude"dag wilden gunnen met af en toe nog een ritje.
Ik ben denk ik niet van plan om daarna nog eens langs te gaan, je vind het bij jezelf thuis toch altijd het beste en je zou het zelf altijd anders doen dan anderen. Ik heb idd liever dat ik hier zit met het gevoel van "ze heeft het daar goed" dan wanneer ik daar ga kijken en ze er naar mijn mening niet zo goed bij staat.
Als ik haar verkoop neem ik ook gewoon definitief afscheid, dat hoofdstuk sluit ik dan af.
Ik ga haar zelf nog mee weg brengen dus ik kan meteen zien hoe ze het daar in het begin vind.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers