Discovery Sport Horses?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Discovery Sport Horses?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 21:28

Hay,
Ik vroeg mij af of iemand weet of mensen kent van Discovery Sport Horses, zie internet: http://www.discoverysporthorses.nl. Daar staan namelijk wel vaak paarden op die (op t eerste gezicht) wel leuk lijken, maar alsj e dan naar de prijs kijkt(meestal tussen de 2000 en 3000 euro, voor zogenaamd een heele goeie) dan begin je je tohc af te vragen waarom dat paard zo goedkoop is. Maar tohc lijken het leuke paarden met goeie afstammelingen. Weet iemand hier meer van?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:04

Als ik dan naar het eerste paard kijk (schimmeltje) zie ik een 8-jarige papier duidelijk niet bekend en zie ook geen wedstrijdniveau.
Dan vind ik een prijs van 2.250 geen gekke prijs.

Maar een stukje verderop staat ook weer een paardje van 11.000. Dus ik zie het vreemde eigenlijk niet echt Verward

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:09

Nouja bij mij doen de foto's het niet, dus moeilijk te beoordelen.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 22:12

Antoinette schreef:
Als ik dan naar het eerste paard kijk (schimmeltje) zie ik een 8-jarige papier duidelijk niet bekend en zie ook geen wedstrijdniveau.
Dan vind ik een prijs van 2.250 geen gekke prijs.

Maar een stukje verderop staat ook weer een paardje van 11.000. Dus ik zie het vreemde eigenlijk niet echt Verward


Hmm ja oke, die van 11.000 is dan nog wel normaal. Maar er staan zo vaak paarden op met echt een goeie afstammeling, meestal wel beleerd, maar geen wedstrijdervaring. Of is er dan niks mis met de prijzen en zijn het gewoon leuke paarden voor een leuke prijs? Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:46

Ik heb de site natuurlijk pas nu bekeken, maar een paard van boven de 8 zonder enig niveau is tegenwoordig inderdaad niet veel meer waard.
De paarden die ik op de site heb gezien komen op mij niet over als toppers (maar het zijn natuurlijk maar foto's Knipoog ).

Toch vind ik de prijzen van 'gewone paardjes' tegenwoordig echt belachelijk hoog.
Mijn mening is zelf dat je beter door kan sparen voor een beter paardje van rond de 10.000 dan 8.000 voor een paard met veeeel minder kwaliteiten. Want dit zie ik toch vrij veel voorkomen, weinig prijs verschil voor veel verschil ik kwaliteiten.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 22:49

Hahah ja het is ook niet voor mezelf hoor: ik ben super blij met m'n paardje en pony! Haha! Maar ik had laatst een paar kennissen die deze site tegen waren gekomen, en omdat die niet te dure paarden zoeken en hier wel interessante paarden opstonden, wou ik graag weten of dit een beetje een vertrouwd adres is. Lachen

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:18

ik vind t een wazige site, ze adverteren ook op marktplaats. Daar zetten ze een paard op met zogenaamd superafstamming, maar als je op de site kijkt dan is de leeftijd onbekend??? Beetje vreemd komt het op mij over.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:59

Beetje vreemd is het wel aangezien ze ook zeggen dat een paard een goede beoordeling in de 5 jarige competitie heeft gekregen.
Alleen de 4 jarige worden beoordeeld.