Jullie mening ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:57

De Lick-its vind ik (nouja Levi) erg lekker, maar helaas zijn ze een beetje te duur en snel op. Om nou iedere 3 dagen een nieuwe te moeten kopen voor 5 euro

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:02

Ik koop af en toe een lick it en daarbij heb ik dan nog een liksteen voor de mineralen Knipoog
De Lick it is namelijk alleen maar snoep, vult geen behoefte ofzo aan.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:09

Overigens wil ik het liefste dingen van kwaliteit, maar niet schreeuwend duur. Ik heb bijvoorbeeld nu leren rijlaarzen van mountain horse (de sportive rider) gekocht, die zitten heerlijk, zien er leuk uit en zijn niet zo vreselijk duur als andere leren laarzen.

Ik heb trouwens ook schoenen van mountain horse...daar woon ik zowat in Haha! Ik heb ze inmiddels al ruim 2,5 jaar en inmiddels zijn ze eigenlijk aan vervanging toe, maar ik kan er geen afscheid van nemen *LOL* Ze lopen zo lekker OK dan!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:19

Dingen die lang mee moeten gaan zoals dekens, schoenen, rijlaarzen, rijbroeken, jassen, hoofdstellen, zadels etc... daar betaal ik wel wat meer voor áls het maar wel kwaliteit is en niet een flut-iets wat na 2 maanden alweer stuk of lelijk is...

Wedstrijdspullen gebruik je niet heel vaak (ik tenminste niet haha) maar moet er wel mooi uitzien en fijn zitten...je moet toch presteren op zo'n dag, dat kan alleen met mooie fijn zittende spullen waarin je je goed voelt

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot en 99 bezoekers