Jullie mening ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:58

ik werk zelf ook in een ruitersportzaak, daar merk je echt de meningen op van verschillende mensen over de prijzen en hoe het er uit ziet.

je moet heel erg veel rekening met je doelgroep, waarschijnlijk krijg je verschillende soorten mensen in je winkel waar je voor ieder iets passents moet hebben, iemand die niets om geld geeft en het makkelijk uitgeeft is makkelijk te helpen die geef je gewoon goede kwaliteit . maar bij mensen die minder geld uit willen geven word het moeilijker heb ik gemerkt je wilt tevrede klanten en doet er je uiterste best voor, vaak begrijpen deze mensen niet dat weinig koste ook voor mindere kwaliteit staat. (vaak zijn dit de ouders)

als verkopster kan ik mezelf heel moeilijk in iemand plaatsen die voor mindere kwaliteit gaat, het is dan heel moeilijk om toch zo iemand goed te helpen. daar moet je echt hard voor werken.

dingen die ik overgens echt niet vind kunnen vind ik niet vaak, het modebewuste moet je toch hebben omdat de mensen dat tegewoordig willen ze willen meer als alleen maar iets aan hun kont hebben. de jeans spullen ben ik echt geen fan van ook de felgekleurde dekjes vind ik niet zo maar toch verkoopt het.

als we ooit nieuwe spullen binnenkrijgen denk ik ooit wie koopt dat, maar toch wordt het verkocht raar maar waar.


marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:06

rijbroeken in lengte maten verkopen wij juist heel veel.
daarnaast vind ik dat je jullie een beetje onder schatten hoeveel mensen er toch voor de duurdere dingen komen.

de felgekleurde dingen en de heupmodellen worden ook goed gekocht iedereen is toch verschillend, als je het niet in je assortiment hebt moet je vaak "nee" verkopen en dat wil je niet als ondernemer neem ik aan.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:26

haha wachten op die mensen, vaak wat ik te horen krijg over de felle kleuren, is dat het moeilijk te combineren is met ander dingen en kopen het dus vaak in een setje.

heupbroeken worden vaak aan slankere mensen verkocht die best lang zijn, vaak zijn dit mensen die moeilijk een andere broek mooi passen (meestal alleen de grote kindermaten 182.)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 43 bezoekers