Trailer achter een Fiat Brava 1.9 liter??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Trailer achter een Fiat Brava 1.9 liter??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 12:00

Misschien vraag ik wel een beetje naar de bekende weg, maar zouden jullie een anderhalf paards trailer met inhoud (plm. 1200 kg totaal) achter een Fiat Brava 1.9 liter hangen? De auto weegt 1200 kilo en mag 1300 kilo geremd trekken.

Ik ben op zoek naar een andere auto en had mijn oog op deze auto laten vallen. Ik wist in eerste instantie niet eens dat er zoveel achter mocht hangen, maar het lijkt me mooi mee genomen!

Live is what happens to you while you're busy making plans....



Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 12:32

Hmm, nou dan moet ik maar met de auto van mijn man rijden en mijn brava netjes houden.

Ik heb echt de ballen verstand van auto's, maar misschien dat jullie dit weten... Het merendeel van de Brava's is 1.6 en 1.4 liter en ik ben zelfs een hoop 1.2 liters tegen gekomen. Volgens mijn man zijn die niet vooruit te branben, maar dan zouden er toch ook niet zoveel van worden verkocht? Die 1.9 liter komt juist het minst voor.

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 12:41

Als ik het heb over een trailer van 1200 kilo staat daar een paard in hoor... Anders zou het wel een heel erg zwaar verhaal worden! Haha!

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 15:13

Ik denk dat er op papier geen rekening wordt gehouden met levende haven. ik kan me voorstellen dat een paard van 600 kilo dat vol in verzet gaat in een trailer of onderuit gaat, uiteindelijk heel wat meer massa vertegenwoordigd dan zijn 600 kilo.

Live is what happens to you while you're busy making plans....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desi92, DotBot en 30 bezoekers