hoefbevangen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

hoefbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-02 21:15

hallo. Ik heb een verzorg pony (een shet) die hoefbevangen is geweest. Weten jullie of je nou ooit nog eens mag rijden, maar ze loopt wel wweer okee. Haha! En moet die man van waar ze nu is geen ander voer geven? Verward Het is de 3e x al. Ze staat bijna de hele dag in de wei. Die man zeg dat het komt omdat wij er op rreden Verdrietig Dat kan tog niet? Ik hoop dat jullie het wetuh!!!!!1



Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

hoefbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 22:21

Nou volgens mij vand die man het indrdaad het niet zo leuk dat we rijden, want hij zit altijd zo van jullie stoppen zo als we er net zijn Boos! . Ze is wel echt hoefbevangen geweest, want de dieren arts is geweest. Bedankt voor jullie tips Pling . Ik zal het zeggen of hij het wil doen een stukje wei afzetten Lachen Maar wat hij ook zegt is dat ze nu niet te zwaar belast mag worden dus dat we nu niet mogen rijden. Frusty Huilen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 21:34

Bedankty voor jullie andwoorden. Ik weeg net nog gedaan Haha! 48 kilo en ben 1.65. Ze loopt echt weer prima Haha! en bokt weer als het kan Haha! Maar hij denkt dus dat ze hoefbevangen is geworden doordat wij er op reden, nou dat kan dus niet, maja eigewijze boeren he? Knipoog Maar ik heb een paar tips gehad om dan aan vrijheidsdresseur te doen, weten jullie wat het is. Heyt is ook best lastig om met haat te draven want dan blijft ze bokken heeft 1 van jullie hiet tips voor?????? Ik leg me ermaar gewoon bij neer en verzinnen wel wat spelltjes, met eten anders werk het nie Vork Maar ik weet zeker dat ik het heeeeel erg ga missen De boer vind mijn vriemndin te groot en mijn niet maar dat vontie banketstaaf dus daarom mag ik er ook niet meer op Frusty Maar thx vor de reacties

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 21:51

Tis maar een handje gras, en daaar moet ze dan ook behoorlijk voor rennen Haha! hihih

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 22:20

Is peen dan beter als gras?????? Maar ik ga en mag er tog niet meer op


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T en 75 bezoekers