Hoefsmid (Noord Brabant)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Hoefsmid (Noord Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 15:37

Ik heb momenteel een hele lieve hoefsmid, welke heel leuk en rustig met de paarden omgaat.
Dat was voor mij ook een belangrijk punt dat ik hem daarvoor graag had, want ik had er eentje tussen, die alle kanten op schoot en het echt even eng vond dat er iemand aan zijn hoeven zat.
De hoefsmid die ik zelf altijd gewent was, is er een van, niet stil staan, skup onder de hol Verward Dus ik was allang blij dat er een andere beschikbaar was toendertijd.
Nu is het paardje wat zoveel moeite had met de goede bedoelingen van de hoefsmid verkocht en ben ik eigenlijk een beetje benieuwd of er nog meer hoefsmeden zijn in mijn omgeving (013)

De reden daarvan is, dat mijn hoefsmid, erg graag afspraken niet na komt (is eigenlijk alleen maar vervelend meer niet)
Maar qua hoeven bekappen ben ik het zo ook niet gewend.
Niet alle 4 gelijk, en als er wangen aan zitten dan zitten die er na een aantal maal bekappen nog steeds. De straal heb ik al meerdere malen aangehaald dat die toch ook netjes meegenomen moet worden, maar dat is dus blijkbaar ook alleen in mijn dromen.

Heeft er iemand een hoefsmid te leen, die wat nouwer is met afspraken, en de vier hoeven netjes recht bekapt, zowel van aanzicht als de onderkant, plus ook nog eens rustig omgaat met de paarden?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 00:18

Niemand een goede hoefsmid?

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:04

Ik heb je een pb gestuurd! Haha!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:30

ik ook

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:17

Wij hebben een hele goede, maar zoals de meeste zit ie bomvol en neemt geen nieuwe klanten aan. Sorry.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 14:38

Haha overstroomd met PB ineens.
Heel lief, en heb iedereen (hoop ik) weer beantwoord.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:43

Ik weet nie twaar je ongeveer in Noord-Brabant woont. Ik zal je zo een pb sturen. Mijn hoefsmid komt uit Rucphen, en ik vind m heel goed. Doet rustig enz met paardje. En komt toevallig morghjes weer.