Paardentandarts versus dierenarts

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 23:56

Jippie, ik weet niet of je al een nieuwe gevonden hebt, amar wij zijn heel tervreden over de dierenarts van kliniek de Linghoeve in Kesteren. DIe komt regelmatig paarden cont5roleren en bijwerken. Gisteren is ie ook geweest, om weer 5 te controleren. (tegenwoordig laat bijna iedereen dat doen... vind ik ook het verstandigst wanta l je het soms ziet... ugh) Hij laat mij vaak meekijken en dat is heel interessant. Als het paard dat openkrikbare bitding inheeft, schijnt ie met een zaklampje en dan zie je de haken al zitten soms! Ook mag ik dan voelen (best vreemd met je hele hand bijna de keel in Knipoog ) en bij eentje haalde ik mn vingers bijna open aan de scherpe randjes!! Gatsie! Na het vijlen was het veel beter om aan te voelen. Soms doet ie het met de hand bijveilen (is in het begin wel een eng gezicht dat raspen) maar hij heeft ook een electrische (nu een nieuwe met een fijnere kop) en daar doet ie Iwaldo ook mee omdat ie dat met de hand niet goed krijgt. Ik vind een tandartsbehandeling bijna zo noddzakelijk als een smid, als ik zo die haken voel bij sommigen! Ga maar na dat ze de wangen ervan kapot hebben! Jasses!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, Kimmej en 122 bezoekers