SPOED! Rijden na verdoving?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

SPOED! Rijden na verdoving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 17:45

Pjelks kiezen zijn vanmiddag (half 1 ofzo) gevijld en daarbij is hij plaatselijk verdoofd geweest. Na een uurtje zou de verdoving weer uit gewerkt zijn. Kan ik dan vanavond (om 7 uur) wel gaan rijden?

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 22:31

Ik ben het nu met jullie eens. Vanavond wist ik het echter nog niet zo zeker en heb Pjelk wel mee naar de manege genomen (20 min stappen). Daar aangekomen was hij echter zo suffig dat ik hem niet in de bak gereden heb maar gewoon weer rustig terug ben gegaan. Ik had al zeer de neiging hem thuis te laten maar volgens mijn moeder liep ie nog zo vrolijk door de wei te hollen toen ze hem halen wilde dat ik het wel gedaan heb.

Nu weet ik echter door jullie verhalen en uit eigen ervaring dat ik hem de volgende keer maar zal laten staan.

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 16:45

Carolien007 schreef:
annebel mocht trouwens ook een aantal uur niet naar buiten en niet eten, anders schijnen ze nog te kunnen stikken/ zich verslikken in het eten doordat dat nog verdooft is.


WAUW dat wist ik echt allemaal niet. Sjemig, ik heb Pjelk direct na de behandeling veer los gelaten waarna hij meteen gras ging happen
Scheve mond . Oef, gelukkig weet ik voor een volgende keer nu WEL wat me te doen staat!
Wel raar dat zo weinig mensen dit weten want twee anderen in de manege (waaronder mijn instructrice) zeiden dat ik wel rustig aan rijden kon.
Vandaag ( een dag later dus) had ik nog steeds het idee dat Pjelks mond best gevoelig was dus maar lekker met een los teugeltje door het dorp gereden. Jemig, als ik dit had geweten had ik em gister echt niet mee genomen naar de manege! ( Al had ik toen ook alleen maar gestapt).

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Firebug, FleurSandro, Jorex, massiemas, Poekkie, pony33, Symke en 76 bezoekers