Springtuin Bleiswijk / Bergse Bos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Springtuin Bleiswijk / Bergse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 13:43

Hai,

In het Bergse Bos in Bleiswijk / Rotterdam ligt een springtuin, vlakbij de skiberg.

Nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat dat openbaar terrein is en iedereen dus gebruik mag maken van de bak incl. hindernissen.

Klopt dat??? Of is het wel degelijk met beperkte toegang?

Wie weet dit?

Gr Tineke

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:47

Dat weet ik zo niet, ik ken wel enkele crossterreinen in de omgeveving van Zoetermeer waar je vrij kunt trainen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 13:51

Ohh, en die ken ik weer niet Tong uitsteken
Kan je me daar misschien iets meer over vertellen, waar dat is enzo?

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:56

Bij stal Wooning kan je met betaling in de springtuin rijden. Dat wordt best wel vaak gedaan door buitenstaanders.

De rijbak met hindernissen bij het bergsche bos is volgens mij (zeker weten doe ik niet) van de voorzitster van de vereniging Oldebarneveldruiters en ze woont op de Rottekade.

Bij de Blauw Gele vendel zou een dezer dagen een oefenparcours gereden worden onder begeleiding, ook voor niet leden. Je moet dan even de BGV bellen.

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:19

he eleanoor heb je daar toevallig adressen van en nummers of site's?
grilona

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 14:29


Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:38

In voorhout was het geloof ik 5 euro voor onberkt trainen op een dag. En die hebben van de waterbak tot de steeple chase en alles wat ertussen zit. Of was dat in Moordrecht Verward

Ik heb het opgezocht OK dan! ... Bij de Voorruiters in Voorhout kun je trainen en bij de Zuidplasruiters in Moordrecht kun je trainen.

Vanaf Zoetermeer ben je er zo met de trailer. Ik heb het al eens uitgezocht.

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:40

Zie ook "oefenterreinen" op de SGW-site. Mocht iemand uit Zoetermeer en omstreken daar eens heen gaan met een 2 paards-trailer??? Ik houdt mij aanbevolen... OK dan!

Oh, btw, je kunt gewoon je eigen instructeur meenemen.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:38

Suel schreef:
In voorhout was het geloof ik 5 euro voor onberkt trainen op een dag. En die hebben van de waterbak tot de steeple chase en alles wat ertussen zit. Of was dat in Moordrecht Verward

.


ik reed vroeger bij de zuidplasruiters.... vond het helemaal niks daar. ik werd gewoon weggekeken door dressuurmensen met mijn tuigertje....

Suel

Berichten: 547
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:21

Tja, die mensen heb je overal... Daar heb ik ...... aan!! Maarre, was voorhout nou met de Steeple chase of was dat toch moordrecht?

Overigens, ik kom daar om te springen en mensen die daar rijden mogen kijken. Zou ik me niet echt druk om kunnen maken....