instructie dilemma

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:25

Denk hoe moeilijk het ook is, dat je beter naar een andere instructrice kan gaan kijken. Zo komen jij en je paard niet verder, en daar schiet niemand iets mee op! Ik heb op de club ook iemand die zo les geeft, ga bijna nooit naar de clublessen, als jij niet achter die manier staat heeft het ook geen zin, en je bent ook niet consequent tegen je paard als je het telkens op een andere manier doet, en dat is ook belangrijk. Maar Je pakt je paard ook aan op een manier dat jij eigenlijk niet wilt en niet mee eens bent...denk niet dat dat gaat werken op die manier!
Ik krijg priveles, en dat gaat harstikke goed, we begrijpen elkaar goed en zijn het met de methode eens, en het paard pikt het goed op! Denk dat dat erg belangrijk is en dat je op die manier ook veel van elkaar kunt leren!
Ik zou hierover een goed gesprek voeren met je tante, en zeggen dat het niets persoonlijks is, maar gewoon eerlijk vertellen wat jij ervan vind! En ik zie dat niet als een reden dat jij haar bak niet meer mag gebruiken enzo, het is tenslotte ook familie!!

Geluk is een richting, geen punt -Loesje



SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:24

tja, de mijne zijn we keer tegengekomen op een wedstrijd, zij was jury daar en ik stond achter de bar. We raakte aan de praat en het klikte en we merkte dat best veel overeen kwam! Toen een introductie les afgesproken, ze kijkt altijd eerst of ze je wel les wilt geven en of het met lessen ook klikt ensow, en tja dat was het geval! Ik les nu bijna 1,5 jaar. En ik heb nu 1 pony met haar naar de M2 gereden, en nu ga ik met mijn friesje helemaal vanaf het begin met haar beginnen, dus ook de basis. En tja, denk dat als we die basis er goed in hebben zitten dat dat ook goed gaat Haha!

Maar iig, ik zou eerst een introductie les kijken, kun je atijd nog zien, en gewoon eens met mensen praten zodat ze weten dat jij ereen zoekt! Mond op Mond reclame over iets is nog altijd de beste reclame Lachen

Geluk is een richting, geen punt -Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 18 bezoekers