Hoofdstel en schabrakje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha4567
Berichten: 96
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: Benthuizen

Hoofdstel en schabrakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 17:00

Ik wil een hoofdstel kopen met een zilverkleurig randje langs de front- en de neusriem, maar staat dat wel mooi bij een grijze schimmel? Of kan ik dan beter goud nemen?
Verder wil ik er een donkerblauw schabrakje bij (maar dat staat dan weer niet mooi bij een zwart zadel Schijnheilig ) met een randje in dezelfde kleur, dus zilver of goud. En sowieso donkerblauwe bandages.
Wat staat volgens jullie mooier? Of kan ik beter helemaal een andere kleur kiezen? En zo ja, welke kleuren vinden jullie mooi op een grijs paard? Iig geen bordeaux, want als ie dan wit is is het net een sinterklaaspaard ...

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:05

Als je paard een beetje blauwschimmelig is, staat het denk wel erg mooi: zwart hoofdstel met subtiel zilver lijntje, daarbij dan het do blauwe zadeldekje met idem biesje... sjiek!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:06

blauw lijkt me juist mooi staan hoor. en groen vind ik ook wel mooi en zwart Tong uitsteken

Samantha4567
Berichten: 96
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 17:09

het paard is echt nog helemaal grijs ... misschien kleurt dat zilver (zeker in het randje van het schabrakje) er dan niet mooi bij dacht ik ....
Blauw vind ik ook altijd erg mooi, maar als het erg donker blauw is (en dat is zo) vind ik het nooit mooi staan bij een zwart zadel of zeur ik nou te veel?

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:03

Ik wilde eerst ook zo'n setje kopen maar vind zilver in sjabrakjes meestal niet zo mooi. Welke heb je op het oog dan?

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:10

Zilver bij een grijs paard vind ik wel erg mooi. Beetje hetzelfde, past goed denk ik!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:11

lijkt me heel mooi staan dan valt het niet zo heel erg op dat alles bij elkaar past, meer subtiel, daar hou ik wel van. en die kleuren, tja, bij de ene schimmel staat zilver wel en bij de ander niet, ligt net aan de kleur.

Samantha4567
Berichten: 96
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: Benthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 11:24

Maroush: deze, en dan in donkerblauw met zilver.

Afbeelding

Weet iemand waar je nog andere schabrakjes kan kopen donkerblauw met een zilver biesje o.i.d. ???
(Zag er volgens mij 1 in RK's profiel Bloos )