NOODOPROEP! wie wil er....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

NOODOPROEP! wie wil er....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 12:33

in mijn plaats naar de Paarden Allround Instructieweek, van 5 t/m 9 juli in Ermelo?

Ik heb 2 maanden geleden een ongeluk gehad, en daarbij een whiplash opgelopen. Dat leek eerst allemaal nogal mee te vallen, maar het gaan helaas steeds slechter, daardoor zit ik nu gedeeltelijk in de ziektewet en de bedrijfsarts heeft verboden om naar Ermelo te gaan.
Van de fysio en de huisarts mag ik ook eigenlijk niet, maar die had ik zover dat ze zeiden, oke ga maar, houd alleen rekening met hoe je je voelt, krijg je last van je hoofd/nek dan moet je even een stapje terugdoen

maar als ik er nu toch heenga, terwijl dat van de bedrijfsarts niet mag, zet ik mn baan op het spel, en omdat ik net een huis heb gekocht kan ik mn baan echt niet missen.

De enige voorwaarde is dat je lid bent van de KNHS(als je een startkaart hebt ben je dat automatisch) en dat je van 5 t/m 9 juli vrij bent

meer info over de week staat in dit topic: [BM] Allround instructieweek paarden

de reden dat ik hier iemand vraag om in mijn plaats te gaan is dat wanneer je binnen 4 weken voor de aanvang van je instructieweek afmeld, je geen geld terugkrijgt, de week kost 315 euro en ik heb helaas geen annuleringsverzekering, als er iemand in mijn plaats gaat en die betaald mij (een gedeelte van) die 315 euro, heb ik iig dat nog terug, mn vakantie is toch al verpest, maar om dan ook mn geld nog kwijt te zijn is wel erg zuur Scheve mond
voortaan sluit ik dus echt wel een annuleringsverzekering af, maar tot vorige week ging alles redelijk goed met e, en mocht ik gewoon aar die week toe. Vandaag kreeg ik bij een controle afspraak bij de arts ineens te horen dat ik dat dus niet mag.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 12:57

nee helaas, ik heb het de KNHS gevraagd, maar er staat duidelijk in hun brief, dat als je binnen 4 weken voor aanvang afmeld je geen geld terugkrijgt, alleen bij een eventuele annuleringsverzekering(die sluit ik voortaan altijd af!!)

mn enige andere hoop is dat de mensen die de botsing veroorzaakt hebben idd de schuld er van krijgen, en ik mn geld op hun kan verhalen(als dat zo is, dan krijgt de persoon die eventueel in mijn plaats gaat zn geld natuurlijk ook terug!!)

maar we hebben het ongeluk in belgie gehad, en daarom duurt het zo veel langer, de nederlandse verzekeringsmaatschappij, tegen een Belgische
voor er een schuldige is bekend konden we zo 4-6 maanden verder zijn liete ze me laatst weten

maar het is een mooie rotsituatie
zit nu op een 2e antwoordmail van de KNHS te wachten, de 1e stond hetzelfde in als in de brief, geen geld terug Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 12:58

LiSSy schreef:
ik zal nameless even vragen, ik meende dat die op een wachtlijst stond


dat zou super zijn!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 13:05

mocht ik geld van de verzekering terugkrijgen(als de andere partij schuldig is) krijgt ze haar geld terug! anders zou ik het nml dubbel krijgen, zowel van haar als via de verzekering en dat zou niet eerlijk zijn

zit nog wel op een antwoord van de KNHS te wachten, maar het lijkt me dat die het goed moeten keuren als er iemand in mijn plaats gaat, t is immers allemaal al betaald etc

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 13:08

haha nee had vanmorgen al een mail, dat ik zelfs met doktersverklaring geen geld terugkreeg

marije_jiplover, die ene ongeluk heeft gehad en in t ziekenhuis heeft gelegen, krijg ook geen geld terug
dus ik zeker niet Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 09:23

tnx duivelintje, jij ook sterkte
dit is helaas mn 2e whiplash, in nog geen 2 jaar tijd, vorige ongluk heb ik flink wat smartegeld van gehad, en idd dezelfde klachten die jij beschrijft. was sinds een halfjaartje weer helemaal fit, maar ja toen die botsing van 2 maanden geleden.....kan niet zeggen dat er vooruitgang in zit de laatste weken, lig geregeld plat ivm hoofdpijn Scheve mond

maar ik ga eens kijken of ik inmiddels een mailtje terug heb van de KNHS

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 09:29

heb eindelijk een antwoord.....

Beste Renske Gravendeel,

Wij hebben geen reserve combinaties meer op de lijsten van de
paardenweken staan. Buiten dat om kan er helaas niemand voor jou in de
plaats gaan. Wij moeten daar 1 lijn in trekken. Wij begrijpen dat het
echt ongelooflijk vervelend is. Zeker als het om gezondheidsredenen is.
Daarom hebben wij aan u doorgegeven dat u beter een verzekering af te
sluiten. Nu kan ik er echter niets aan doen.

Graag horen wij van u of u definitief afgemeld wilt worden.
Wij hopen van harte dat u nog een oplossing kunt vinden.

Met vriendelijke groeten,



Stoom uit je oren
wat maakt het nou uit of ik ga, of iemand anders?? alles is al betaald etc, weten zij veel wie ik ben, volgens mij merken ze het geeneens als er iemand heengaat en die gewoon zegt dat ie Renske heet Schijnheilig

Lissy, stond nameless nog wel op een wachtlijst? zo ja, dan mail ik dat maar weer naar de KNHS, want da is het grote onzin dat hun zeggen dat ze niemand meer op de wachtlijst hebben staan.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 10:10

nee in de kleine lettertjes staat er niets over, ik vind t ook echt gewoon belachelijk!
laat strax ons mam nog maar ff bellen, denk dat die iets beleefder kan blijven dan ik Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 10:21

Tessebes schreef:
Staat er iets over het wijzigen van je aanmelding?
Volgens mij halen ze zo toch iemand van de wachtlijst en dan hebben ze mooi dubbele inkomsten. Boos!


dat is het dus idd, was ook mijn 1e gedachte!
zo vangen ze lekker dubbel geld! Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 10:59

imker schreef:
Ik zou gewoon proberen te regelen dat iemand anders onder jouw naam gaat...


dat is idd de enige oplossing, moeten de bokkers die het weten wel hun mond houden en die ander gewoon Renske noemen Knipoog

maar geen wachtlijsten, dat geloof ik idd ook niet! die weken zitten zo vol!er staan echt wel mensen op de wachtlijst dat weet ik zeker!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 11:11

dat is een idee katja! want ik weet gewoon zeker dat er wachtlijsten zijn! heb er vorig jaar nml zelf opgstaan! en ik kon toen ivm ongelukje paard 2 weken voor aanvang nog van week ruilen, en mn plaatsje in mn gereserveerde week werd toen ingenomen door een ander, vanaf de wachtlijst, en ik kon in de laatste week, dan had mn paard tijd om te herstellen.

dus ik wacht even tot mn moeder thuis is, en vraag haar wat ik er mee moet, en dan is iemand laten bellen met de vrag of er nog plaats is in die weken idd een optie om aan te tonen dat ze wel erg kinderachtig(inhalig qua geld dus) doen.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, YandexBot en 26 bezoekers