DRINGENDE vraag over Kalmthoutse heide!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

DRINGENDE vraag over Kalmthoutse heide!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 20:21

Mag je daar met je paard gaan rijden?
Wij zoeken ergens in de buurt van Essen/kapellen/brasschaat/kalmthout/... een groot bos ofzo waar we dan in kunnen gaan rijden en savonds terug naar huis kunnen keren te paard dus mag niet te ver van kapellen liggen we wilden eerst ergens in nederland gaan maar dat mag niet omdat ik het daar helemaal niet ken.
Aan het militair domein hadden we ook gedacht maar daaar is een groot deel dat je niet met je paard mag komen. Is dat in de kalmthoutse heide ook???
Morgen vroeg moeten we vertellen waar we afgezet moeten worden!!!
Iemand tips...

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 20:43

Ik ben gaan zien op de site, er zijn ruiterpaden maa rniet zoveel
is er iemand die misschien weet of er meer ruiterpaden zijn in het militair domein of in de kalmthoutse heide, en wat het leukste is om te gaa rijden?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:39

Nou in het Militair domein kun je echt prachtig rijden! Doe ik minstens 1 keer per week.
Kalmthoutse Heide stelt naar mijn weten niet meer zoveel voor omdat de "groenen" vonden dat paarden niet in de natuur thuis hoorden Verward Toen is er dus flink in de ruiterpaden geknipt. Scheve mond

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 20:53

Te laat Knipoog
we zijn naar het moretusbos gegaan en daar nog eens verloren gelopen en in hollands putte gezeten en aan de leeuw van vlaandere, we hebben heel de omgeving daar wat ontdekt Schijnheilig
Was leuk maar vermoeiend, toch thnx voor de reactie.