Wat vinden jullie belangrijker?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gaat de gezondheid van welk paard dan ook boven de training van welk paard dan ook?

De gezondheid en welzijn van welk paard dan ook staat bij mij ALTIJD voorop, daarvoor wil ik nog wel even een half uurtje wachten met mijn paard trainen
75 (94%)
Ik vind de training van een paard belangrijker dan de gezondheid van een ander paard, ze moeten dus niet zeuren, ik ga toch mijn paard trainen
4 (5%)

Totaal aantal stemmen: 79



Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:14

Gezondheid gaat bij mij altidj voor.
Ik vind het echt idioot dat er dat wordt gezegd. Een beetje respect voor elkaar en een beetje rekening met een ander houden kan tenslotte nooit kwaad! Scheve mond Ik hoop dat het nu weer goed is met je paardje !

(L) Misui! (L)
--> When I look around, sometimes I get sad,
because I don't know, wich way to go <--


Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:15

Sonja schreef:
IK mis trouwens het einde van het verhaal; hoe is het nu met het paard? (Een ander geeft er volgens jou niet genoeg om, maar zelf beschrijf je de afloop niet eens....)


...Dat heeft er ook lekker veel te maken of je geeft om je paard he Boos! ..Sorry beetje rare opmerking vind ik dat hoor!

(L) Misui! (L)
--> When I look around, sometimes I get sad,
because I don't know, wich way to go <--

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:08

Amethyst schreef:
Lijkt me logisch dat de gezondheid van je paard voor gaat.
Maar ik vind het dan weer een beetje overdreven om mensen die hun paard aan het trainen zijn, te verzoeken de bak uit de gaan.. Maar het ligt natuurlijk ook aan de situatie.


Volgens mij vroeg ze gewoon of die persoon wat meer rekening ermee kon houden, niet of die de bak uit wou gaan Scheve mond

(L) Misui! (L)
--> When I look around, sometimes I get sad,
because I don't know, wich way to go <--


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers