BM Stables?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:16

Loolapelooza schreef:
Daar wil ik ook nog even iets over kwijt, niet banketstaaflig bedoelt of om je te pesten maar ik vind het een beetje raar staan om bij een LUSITANO merrie "spaanse schone" te zetten ... Lusitano is namelijk PORTUGEES. Knipoog


Ik vind het zo op de foto een prachtig paard....zou gelijk gaan kijken, wanneer ik meer tijd zou hebben. Ook de e-pony met arabisch bloed ziet er goed uit.

Elke handelsstal krijgt positief en negatief commentaar. Ik moet zeggen dat ik geloof ik liever een paard bij Natasha zou kopen dan bij een willekeurige particulier. Handelaren hebben nog een naam hoog te houden, particulieren niet.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:24

Wat mak dat nou uit ook al is het een spaans ras kap lekker allemaal en als er iets is fout gegaan bel b.m.stables op of ga er heen waarom moet heel bokt dat weten .Je heb natuurlijk ook mensen die voor een euro op de eerste rij willen zitten, en mensen die denken dat ze alle verstand van de wereld denken te hebben zich gepaseert voelen als ze niet gevraagd worden om mee te gaan .Ik heb al 2x gekocht bij mel en heb een half jaar garantie als er iets is ,bij de meeste handellaren heb je dat tot de deur.Over dit tropic had je gewoon kunnen zeggen niet zo,n goede ervaring dat is ieders recht maar boor mensen ,wie dan ook niet de grond in.Er is toch al narigheid genoeg op de wereld.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:13

Coby schreef:
Ik vind het zo op de foto een prachtig paard....zou gelijk gaan kijken, wanneer ik meer tijd zou hebben. Ook de e-pony met arabisch bloed ziet er goed uit.


Tis zeker een mooi paard, blinkt als een glimworm en volgens iemand hier op Bokt die is wezen kijken ook een ontzettend lieve merrie.

Maar Lusitano is gewoon niet Spaans, wou ze er enkel even op attenderen omdat dit een veelgemaakte fout is.

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:17

ja een pony ingeruild (gezond)en een ander teruggekregen nu blijkt dat ie ouder is een heeft iets en was drachtig dat ze niet zijden wat we nog vraagten ik vind het geen goede stal voor een eigen paard wel voor manege daar word ie toch afgeracht door beginners.

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:21

die halflinger/cob wouden wij kopen ik ben daar geweest het was echt een leuk beest bon aan de teugel reageert heeeeel goed op je been...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:00

lovesunny schreef:
ja een pony ingeruild (gezond)en een ander teruggekregen nu blijkt dat ie ouder is een heeft iets en was drachtig dat ze niet zijden wat we nog vraagten ik vind het geen goede stal voor een eigen paard wel voor manege daar word ie toch afgeracht door beginners.


Misschien wisten ze niet dat ze drachtig was? Hebben jullie de pony niet laten keuren dan?
En imo zou juist een manegepaard heel gezond moeten zijn op het moment van aanschaf, maar dat is weer een heel andere discussie.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:13

inderdaad keuren is ook een optie

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:16

En door een goede verkoper wordt dat ook geadviseerd omdat ze voor zichzelf dan ook een hoop ellende besparen.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:19

lovesunny schreef:
ja een pony ingeruild (gezond)en een ander teruggekregen nu blijkt dat ie ouder is een heeft iets en was drachtig dat ze niet zijden wat we nog vraagten ik vind het geen goede stal voor een eigen paard wel voor manege daar word ie toch afgeracht door beginners.

O ben jij dat manegemeisje wat mee was ?
De witte schimmelpony hebben wij teruggekregen omdat ze NIET drachtig zou zijn,terwijl ik haar drachtig had verkocht.
Dat verhaal heb ik meegegeven aan jullie manegeeigenaar, en die belde na een tijd dat ze TOCH een veulen heeft gekregen.
Maar dat vond ie niet zo erg.
Vreemd dat jij t wel erg vind!
Mensen, dit is weer een voorbeeld van wat een gezever ik soms meemaak! Knipoog

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:25

Annick schreef:
Hallo
Het valt me op dat altijd als er BM STABLES genoemd word er weer een heel gedoe komt.
hoe komt dat toch.??
ik kijk er naar omdat er 2 paarden bij ons op stal ook daar vandaan komt.
en ik ken een paar paarden in vlissingen die daar ook zijn gekocht.
trouwens Natasha!!! ga jij nog wel eens kijken waar je paarden terecht komen?
Annick

Annick we verkopen ongeveer 250 paarden/ponys per jaar, en daar heb ik t best druk mee.
Ik ga dus niet speciafiek kijken naar de paarden die verkocht zijn.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:26

Richtje schreef:
Natasha, zoals Holly al zegt, wat je ook doet er zijn altijd mensen waarvoor het niet goed genoeg is. Tuurlijk trek je je dat aan, zeker als het hier zo open en bloot op internet staat.
Maar dit topic telt inmiddels 2 pagina's, met voor het overgrote deel positieve reacties. Dat zegt toch wel wat toch?

Ach gut

Je hebt gelijk, Richtje.
Bedankt! Lovers

louskeh

Berichten: 1151
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:55

Ja, Ik heb er ook ervaring mee!
en ik ben er dubbel tevreden over!! OK dan!

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:22

Natasha schreef:
Annick we verkopen ongeveer 250 paarden/ponys per jaar, en daar heb ik t best druk mee.
Ik ga dus niet speciafiek kijken naar de paarden die verkocht zijn.


Tja, als je er zoveel verkoopt is het niet zo verwonderlijk dat er af en toe eens een minder tevreden iemand bijzit. Statistisch verwaarloosbaar aantal blijkbaar Knipoog

Het lijkt mij eigenlijk schier onmogelijk om 250 paarden per jaar te verkopen en dan ook 250 zeer tevreden klanten te hebben, dat bestaat gewoon niet.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:34

Je hoort altijd eerder iets als het niet goed gegaan is,dan dat het wel goed gegaan is.Ook met stalling is dat zo.Ik heb zelf een stal en zolang de mensen bij je op stal staan,en sommigen ook nog een aardig centje bijverdienen met lesgeven zijn ze dik tevreden en zetten dat op het internet.Op het moment dat ze weggaan is mijn ervaring(enkele uitzonderingen daargelaten)dat je als stal behoorlijk over de tong gaat.In plaats van dat ze tegen jou vertellen wat er allemaal mis is,gaan ze liever ieder ander vertellen wat er aan schort.Het paardenwereldje is af en toe een beetje vreemd.... Schijnheilig Als je 250 paarden per jaar verkoopt zal er gerust wel eens iets niet naar ieders tevredenheid gaan,maar als je dat als handelaar maar altijd (probeert)op te lossen op een goede manier zullen de mensen je het niet zo snel kwalijk nemen.

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:22

ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze de paarden eerst van te voren rijden voordat de kopers komen zodat de paarden rustig zijn ook geven ze hem een kalmeringsmiddel. Ik weet niet of dit waar is . ik heb het ook maar van iemand gehoord

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:26

Percy schreef:
Tja, als je er zoveel verkoopt is het niet zo verwonderlijk dat er af en toe eens een minder tevreden iemand bijzit. Statistisch verwaarloosbaar aantal blijkbaar Knipoog

Het lijkt mij eigenlijk schier onmogelijk om 250 paarden per jaar te verkopen en dan ook 250 zeer tevreden klanten te hebben, dat bestaat gewoon niet.



EENS!

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:26

miekelover schreef:
ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze de paarden eerst van te voren rijden voordat de kopers komen zodat de paarden rustig zijn ook geven ze hem een kalmeringsmiddel. Ik weet niet of dit waar is . ik heb het ook maar van iemand gehoord



Ja ik heb ook wel van iemand gehoord dat jij je paarden mishandelt Miekelover! Maar pin me er niet op vast, want ik heb het gehoord!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:31

irish_lady schreef:
Ja ik heb ook wel van iemand gehoord dat jij je paarden mishandelt! Maar pin me er niet op vast, want ik heb het gehoord!

Verward
Haha! Je hebt gelijk irish_lady, 'van horen zeggen' is zo vaag, daar heb je niks aan. Ik ehb ook wel eens gehoord dat Elvis presley nog leeft.... Pin me er niet op vast hoor! Haha!
On topic: ik denk dat men nooit uitgesproken raakt over BM stables, IK heb er positieve persoonlijke ervaringen mee, maar... zoveel mensen zoveel ervaringen.
Ik vind dat Natasha het prima doet, en er zijn vast genoeg mensen die er alleen maar over kunnen dromen, zo'n baan!

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:31

ja ik en me paardjes mishandelen voel je wel lekker. ik ga er verder niet op in

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:31

Daarom ben ik zelf gaan kijken en wat ik vind hou ik voor mezelf.
Misschien moest iedereen hier dat eens doen.
Ga kijken voor een paardje bij Melanie, dan kun je voor jezelf een oordeel vormen.

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:34

miekelover schreef:
ja ik en me paardjes mishandelen voel je wel lekker. ik ga er verder niet op in


Nee, en Natasha hopelijk niet op de onzin die jij uitkraamt!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:36

Go Irish_lady!!!!!! Knipoog
*off topic, sorry...........

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:40

Ik heb met Natasha contact gehad via PB. Ik wist dat mensen waarbij ik vroeger had bijgereden een pony ergens in brabant hadden ingeruild voor een paard. Natasha kon het zich nog herinneren en dat vond ik toch wel bijzonder!
Je kunt nooit iedereen 100% tevreden maken, maar jammer genoeg komen meestal alleen de negatieve verhalen in de publiciteit.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:11

Wat ik heb GEHOORD he! Tis zo'n slechte stal! Ik heb GEHOORD dat ze alleen maar ouwe rotbokken hebben, heb ik echt GEHOORD hoor.... Knipoog

Tja, niet banketstaaf bedoelt tegenover gelovigen, maar ik heb ook van God en Jezus GEHOORD en toch geloof ik niet......

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:13

stef schreef:
Wat ik heb GEHOORD he! Tis zo'n slechte stal! Ik heb GEHOORD dat ze alleen maar ouwe rotbokken hebben, heb ik echt GEHOORD hoor.... Knipoog

Tja, niet banketstaaflig bedoelt tegenover gelovigen, maar ik heb ook van God en Jezus GEHOORD en toch geloof ik niet......


*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*