Verzorgpony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 21:07

Nou ik heb 5 verzorgpony's maar mijn vriendin wil ze ook gaan verzorgen en ik vind dat niet leuk Huilen en dat had ik ook tegen haar gzegt. Ze is toen heel zielig bij de bazin doen en toen vroeg ze nog of ze ze mocht verzorgen. Ik ben nu heel verdrietig want ik deedt het al met een meisje samen. Dat eene meisje dat ze nu net verzorgt zit echt HEEL erg over ze op te scheppen en ze doet er heel stoer mee. Ze is maar 1 keer nog geweest. Maar hoe moet ik nou zorgen dat ze ee eigen verzorgpaard gaat zoeken??? Help me A.U.B!!! OK dan! OK dan! Dan ben ik HEEl blij alvast bedank

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:13

gewoon even met haar praten als het helpt.En leg uit dat je het echt niet leuk vind als ze jouw pony's over gaat nemen of ook gaat verzorgen!Wees eerlijk!En vertel de waarheid!En zeg dit dan ook tegen de bazin,praat ook met haar. Lachen

Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 21:17

Dat heb ik al gedaan(nou alleen met haar), maar dan wordt ze boos ze denkt dan meteen dat ik haar haat

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:18

Sjonge jonge... Je hebt VIJF verzorgpony's!!! Sommige kinderen zoeken jaren naar een leuke verzorgpony, en jij hebt er gewoon VIJF!! En dan nog zeuren als er anderen bij komen om te verzorgen ook... Vind je wel een beetje verwend hoor!! Die bazin heeft groot gelijk, het zijn haar pony's, en als zij wil dat die meisjes komen verzorgen, heb jij daar helemaal niks over te zeggen!!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:19

Helemaal met xtwisterx eens, gun een ander ook eens wat.

Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 21:20

Het klinkt missschien verwaant maar mijn grootste probleem is dat opscheepen en de baas spelen als ze dat niet zou doen zou ik het geen probleem vinden. En die pony's hebben nog 4 andere verzorgers hoor en ik ben bang dat zij mijn verzorgpony inneemt

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:26

Ik zou me er niet zo druk om maken. De bazin weet heus wel wat ze aan je heeft, als jij gewoon altijd je best doet, neemt dat andere meisje heus je plekje niet zomaar in! En anders als je je zo rot blijft voelen, kun je het wellicht een keer met de bazin bespreken. Dan weet ze wat er bij haar op stal speelt. Het lijkt me niet dat ze zin heeft in al dat geruzie op stal...

Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 21:30

Maar dat meisje is heel gemeen ze gaat lief doen als de bazin komt maar als het te erg wordt ga ik wel met haar praten bedankt