Noodweer of een storm in een glas water?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Noodweer of een storm in een glas water?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:41

Toch een beetje afschrikt door het weeralarm van het knmi heb ik besloten om niet naar m'n paard te gaan.

Maar volgens mij is het allemaal zwaar overdreven of moet de ellende deze kant nog op komen? Bij wie heeft het al echt gestormd?
Ik woon zelf in het midden van het land. Af en toe wordt het donker en waait het maar om nou te zeggen orkaankracht.........neuh niet echt.

Kortom, zijn er al bokkers weggewaaid?? Clown

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:44

bijna, van mijn stalen ros (in groningen hoor, da's een eindje weg van jou ...)

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:44

hier (alkmaar) valt het nu nog wel mee, vanacht heeft het hier behoorlijk veel geregend, en volgens mijn staleigenaar hebben we het ergste wel gehad, dus ik denk dat het wat overdreven is van het KNMI die weerswaarschuwing, al hoor ik net op de radio dat het nu via zeeland het land binnenkomt Scheve mond , dus nog even afwachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:46

Hier is er tot nu toe 2x een stevige bui geweest van 5 min lang.
het waaide dan hard, maar niks extreems.
Ook ik ben niet naar Kawa gegaan vanmiddag, want wat heb je eraan om het gevaar op te gaan zoeken, maar heb er nu erge spijt van, de zon schijnt hier nu vollop.

Weet niet of het ergens anders veel anders is, maar hier is echt geen sprake van noodweer.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:47

Wat we nu hebben gehad valt iig nog wel mee, maar wat er nog komt weet ik niet, ik twijfel ook over vanavond. Hoop dat ik mijn autootje op de weg kan houden tijdens zware windstoten.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:47

Vanja dat heb ik dus ook net gehoord,ik ben vanochtend naar me paardje geweest en heb d'r los gegooid je weet hoe ze zijn nu met dit weer *LOL*
Dan maar 2 daaggies vrij want was gister naar de efteling.Maar dat noodweer komt nog wel let maar op!Ze zullen wel geen *banketstaaf* verhalen vertellen en zo ja dan gaan we met heel bokt effe commentaar leveren op het KNMI!! ~~}>

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:49