Lange manen hoe schoon te houden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 12:51

Hmmm, dat spul van de paardendrogist heb ik ook en af en toe gebruik ik het, dan werkt het wel redelijk maar echt helemaal schoon wordt het niet hoor.
Als je het vaak gebruikt worden de manen en staart ook helemaal kleverig en trekken ze nog meer vuil aan!
Ik sta ook gewoon te hannessen met een emmertje en een spons en op hele koude gure dagen gebruik ik het spul van de paardendrogist (ik weet even niet meer hoe het heet)

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......



Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 08:57

Ik ben altijd met een emmertje bezig, de manen zijn zo lang dat ik ze er gewoon in kan hangen om uit te spoelen alleen het bovenste gedeelte moet met een spons, kost wel wat tijd hoor, voor je ze helemaal hebt uitgespoeld en de hals wordt wel helemaal nat maar ik heb altijd wat handdoeken en een wollen deken bij de hand, goed afdrogen, even onder de deken en klaar!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 11:05

O ja, wat ik nog vergeten was, Divoza verkoopt het spul ook hoor, daar hebben ze meerdere merken en volgens mij hebben ze daar ook droogshampo voor paarden. Of dat werkt weet ik niet, heb ik (nog) geen ervaring mee maar je kan het altijd proberen.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, fro, hagelslag, meniekske en 107 bezoekers