Pijn op buitenkant onderbeen tijdens rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Pijn op buitenkant onderbeen tijdens rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 23:45

Het wordt steeds erger en erger, word er nu toch hopeloos van. Huilen

Ik heb tijdens het rijden steeds meer last van de spier (???) aan de zijkant van mijn onderbeen (de buitenkant), net of de spier te kort is en ik die gruwelijk aan het oprekken ben.

Ik roep al een hele tijd dat mijn benen ongelijk zijn, dat ik met mijn ene been een ander gevoel heb dan het andere been. Ook dat de één net iets korter is dan de ander.

Dit probleem heb ik nu ongeveer een half jaar, maar het wordt steeds erger. Scheve mond Vandaag was ik op buitenrit met Nimondro, achter mijn vader met Jurga voor de wagen aan. Ik ben met mijn tanden stijf op elkaar doorgereden, maar o wat voelde dat onprettig.

Vooral als ik in een flink tempo door moet draven (lichtrijden) speelt het op. Ik heb het gevoel dat ik mijn rechterbeen dan met de buik-vorm meedruk, in een halve O-vorm dus. Ook mijn voet voel ik helemaal meebuigen naar de buik. Ik voel dan ook de rechterkant van mijn voetbot Tong uitsteken, erg doordrukken in mijn laars en op de beugel, alsof ik daarop steun, wat uiteraard ook geen prettig gevoel is .

Maar ja, ben het rijden met die pijn behoorlijk zat aan het worden. Heb het vooral op slanke Nimondro, maar ook als ik Jurga flink bij moet drijven, krijg ik last.

Herkent iemand dit of heeft er iemand tips? Ik denk dat ik mezelf maar eens na ga laten kijken door een fysio ofzo Scheve mond.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 07:30

Nee, ik heb die scheve beugelblokjes al verbannen, daar kon ik niet mee uit de voeten.
Ook met de GPG beugels van Petra (veren) heb ik er nog enorm last van.
Beugels lang of beugels kort, het maakt geen ene zier uit, heb al vanalles geprobeerd en loop steeds weer tegen die pijn aan. Scheve mond

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 20:53

Ranja schreef:
Ik ken deze pijn ook!! Alleen bij mij is het links. Begint net boven mijn enkel en dan tot ongeveer halverwege mijn kuit.


Dat is dus exact wat ik ook voel .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 19:44

Ik zou het niet weten, een podoloog klinkt mij in de oren als een voet-deskundige, is dat zo?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 21:51

Ik heb mijn schoenen aan inspectie onderworpen. Bij praktisch alle schoenen is de binnenvoorkant het meest versleten en bij de hak, de buitenachterkant. Dat geldt wel voor de linker- en rechterschoen volgens mij, maar heb me even geconcentreerd op rechterschoen ivm pijn rechts.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 22:18

Monnie is dus echt een hobbel pony Nagelbijten / Gniffelen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 09:12

Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet Peet, sorrie.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 17:00

Het ergst is het als ik met Nimo buitenrijd. Voor een spoortje bij Jurga vind ik het nu nog te vroeg.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 09:10

Ik heb helaas al verschillende dingen geprobeerd, ook been laten afhangen, lichtrijden vanuit mijn knieen e.d. Tot nu toe geen resultaat.

Ik heb idd Jur een poos met spoortjes gereden, maar vind het zelf absoluut niet prettig.

Nimo mag idd weer mee naar buiten, want het gaat hartstikke goed nu samen met Jurres! Alleen is hij nog erg rennerig.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milow2018 en 71 bezoekers