krijg ik nog bericht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

krijg ik nog bericht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 09:21

nou ik heb een mailtje naar het KWPN gestuurd, voor informatie over mijn paarden. dat was ongeveer vorige week. ik heb mijn adres+ E-MAIL erbij gedaan. duurt het altijd zolang? of krijg ik gewoon geen informatie????? ik heb alle gegevens van mijn paarden+ levensnr. enz erbij gedaan. heeft iemand hier ervaring mee?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 09:23

Dat duurt altijd een eeuwigheid.... Wat je het best kan doen(heb ik in ieder geval gedaan) het levensnummer van je paard bij de hand houden, en gewoon bellen, dan weet je binnen 5 minuten wat je wil weten.
bijv. prestaties etc.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 09:29

oke dank je, maar ik doe het liever schriftelijk. ik ben pas 14 en daar gaan ze niet zo serieus op in. dus ik krijg waarschijnlijk nog wel bericht?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 09:41

Oke, ik denk van wel, maar waarom zouden ze jou niet serieus nemen, als je een normale vraag hebt, maakt leeftijd toch niet uit?
Ik zal je een voorbeeld geven: Ik ben 25 jaar, en woon samen met mijn vriend en wij hebben een eigen bedrijf. Dan belt er een klant of vertegenwoordiger op, of zo'n banketstaaf van een telefonische enquete en die vragen dan: Is je vader thuis, of wij zoeken iemand die ouder is dan 18. Dan zeg ik gewoon: Nee, mijn man is niet thuis.... of: Ik mag wel jong klinken, maar u kunt mij gewoon uw vragen stellen of zo'n blabla verhaal.
Probeer gewoon serieus je vraag te stellen en dan zal dat wel goed komen. Gewoon proberen, joh...

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 12:50

vaak wordt er heel snel af gehandeld. zo, van: nu hebben we even geen tijd, bel later maar eens terug, doei, tuuutututtut. nou dan weet ik het ook niet meer.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:17

nou dat ben ik niet met je eens hoor. als je een serieuze vraag stelt, waarom zouden ze dan geen tijd voor je hebben. Ze zitten er immers voor. Ik zou gewoon bellen al ik jou was, want dan word je veel sneller geholpen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 16:31

En anders laat je toch iemand anders bellen die wat ouder is dan jij, als je echt bang bent voor afwijzingen? Ik zou eerst zelf gewoon bellen, je belt niet voor een geintje en je hebt een serieuze vraag. Ze hebben er maar op in te gaan! Haha!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 16:19

XoNo schreef:
En anders laat je toch iemand anders bellen die wat ouder is dan jij, als je echt bang bent voor afwijzingen? Ik zou eerst zelf gewoon bellen, je belt niet voor een geintje en je hebt een serieuze vraag. Ze hebben er maar op in te gaan! Haha!

mijn ouders zijn niet echt bereid voor dat soort dingen te bellen, en zelf raak ik ook een beetje gestrest als ik met dat soort mensen praat.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:33

Haha ik denk dat je mailtje wel aangekomen is maar een beetje een lastige periode zo rond de hengstenkeuring ??.

Ik denk als je gewoon even belt je veel meer resultaat hebt Lovers succes.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:01

Ze geven antwoord maar het duurt gewoon wat langer bij zulke dingen. Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:07

Ehm, ze kunnen aan de telefoon toch niet horen dat je 14 bent? Je kunt het toch altijd proberen, niet geschoten is altijd mis!