springinstructeurs (trice)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

springinstructeurs (trice)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 21:20

ik heb een paardje van 8 jaar, maar volgens mij heeft hij nog nooit gesprongen, tilt zijn benen niet goed op en weet ook niet echt of hij er over heen moet of niet, wat bij behoorlijk bang maakt..
wie heeft een goede tip om een paard te laten leren springen, graag zou ik voor de afwisseling van het dressuurrijden ook wat gaan springen, gewoon voor me zelf niet in de les, hoe kan ik dan het beste beginnen???
alle reacties zijn van harte welkom!
liefs rianne


Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 14:19

het probleem is ik heb al 6 dagen in de week les, ( eigenlijk 2 dagen de andere 2 lessen rijdt iemand anders) als ik er nog een les doe, worden mijn vader en moeder helemaal gek (mijn 2 andere zusjes rijden ook) ik wil ook helemaal geen wedstrijden ga rijden, het is gewoon dat als ik in de les rij, hij ook normaal over een balkje heen kan springen en niet denkt dat hij er doorheen of onderdoor moet i.p.v er over heen, het is ook niet dat ik niet kan rijden, weet best wel hoe ik moet springen, maar het probleem is dat ik dit op ervaren paard heb gedaan die M springen was, en dat kan ik niet toepassen, daarom vraag ik naar jullie mening en ervaring....
liefs rianne
P.s. wat zijn uitjes eigenlijk??????
Laatst bijgewerkt door Riaa_ op 06-02-02 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt


Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 14:51

Prisca schreef:
PFF 6 dagen in de week les op verschillende paarden of dezelfde??. lijkt me wel erg zwaar voor het paard.



Het is inderdaad het zelfde paard, maar ik graag verder komen in de sport, dat is gewoon mijn uitdaging....daarbij is hij niet zielig hoor, hij loopt maar een uurtje per dag en hij wilt ook graag voor mij werken, trouwens ik vind dat een paard elke dag moet lopen, gewoon voor zijn beweging.....
ik moet erbij zeggen dat ik 4 dagen les op dat paard heb en de andere 2 lessen rijd er iemand anders op, ik wil wel nog tijd voor mezelf hebben. Maar zolang ik er lol in heb vind ik het hartstikke leuk en houdt niemand mij tegen! en het is gewoon voor de afwisseling dat er iets anders gebeurd!!! bedankt voor de reacties, ik heb straks 13 weken vakantie, misschien neem ik wel een kaart van 10 lessen wie weet!
liefs rianne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: idion en 48 bezoekers