Mondoni Africa

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mondoni Africa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:05

Wie heeft er ervaring met die rijbroek?
En hoe bevalt hij?
Zit hij lekker en slijt hij niet heel hard.
Ik wil er zelf 1 kopen maar wil graag weten wat jullie er van vinden.

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:16

Ik heb er zelf 2 en ik ben er erg tevreden mee. Ze kunnen ook gewoon in de droger dus lekker makklijk.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Mondoni Africa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:17

runningkawa schreef:
Zit hij lekker en slijt hij niet heel hard.


Zit lekker, maar slijt en verkleurt wel hard bij intensief gebruik. Na een jaar kun je 'm weggooien (heb er al 2 versleten, vandaar)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:33

Ik heb er ook een en die blijft heel goed hoor, en zit ook heerlijk. Ik heb hem nu al een jaar en nog geen slijtplekken

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:39

Bij mij "pilt" het "leer" wel een beetje maar hij zit heeeeeeeerlijk, en lekker warm voor de winter. Ik vind ook dat hij voor die prijs na een jaar intensief gebruik best versleten mag zijn, dan ben ik toch weer eens toe aan een ander kleurtje. Lachen
Ik vind het wel een aanrader.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:49

Hij zit erg lekker maar hij slijt wel erg snel bij mij, maar je wil ook niet weten wat ik er allemaal mee doe.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 22:52

Hmm, deze is al eens eerder de revue gepasseerd, misschien kun je even kijken met de zoekfunctie. Ik heb er een aantal en ik vind het prima broeken, niet geweldig maar fijn voor normaal en voor een mooie prijs.

De opzetstukken pluizen idd wel wat, maar daar ondervind ik verder geen hinder van. Ze verkleuren een beetje en uiteindelijk zullen er gaten invallen, maar da's bij mij nog niet gebeurd.....ik heb er één die al zo'n twee jaar oud is en die is nog steeds heel.

't Is gewoon wat je kunt verwachten voor zo'n prijs.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 00:14

'k Heb er 2 en ze bevallen mij prima! Eindelijk eens een rijbroek die niet te veel afzakt en die lekker in model blijft. Idd pilt het kunstleer tussen de billen, maar ik hem hem nu 1.5 jaar (de oudste) en er zijn nog steeds geen kale plekken. Ook over de kleur ben ik best te spreken. Heb sowieso al een wat vale kleur gekozen (rookblauw en donkerblauw) dus vind ik hem niet opvallend van kleur veranderen (mischien wel als ik er een nieuwe naast hou?)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 01:04

Ik zie ze alleen maar nieuw, maar ze worden verschrikkelijk veel verkocht en de meeste mensen zijn er erg tevreden over. Divoza heeft 1 zending gehad van een andere leverancier en die waren allemaal wat minder mooi vond ik, maar alles komt nu weer bij de oude leverancier vandaan en dat blijft ook zo.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Mondoni Africa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 08:08

Sibold"]
[quote="runningkawa schreef:
Zit hij lekker en slijt hij niet heel hard.


Zit lekker, maar slijt en verkleurt wel hard bij intensief gebruik. Na een jaar kun je 'm weggooien (heb er al 2 versleten, vandaar)
[/quote]

Ik reed er ook iedere dag mee maar bij mij verkleuren ze niet hoor en heb ze toch inmiddels alweer 4 jaar. Gaan gewoon in de bonte was en droger, ben er zeer tevreden over.
Tegenwoordig rij ik gewoon met mijn spijkerbroekies (westernzadel vandaar) en die slijten 10x harder. Kan ieder half jaar nieuwe kopen. Was ik met mijn Mondonies toch voordeliger uit.
Viv

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 09:52

Die van mij is wat te lang, dus die gaat lekker op 40 graden en in de droger. Ik denk dat hij daarom zo lekker verkleurd.... maar hij zit errug lekker en ziet er leuk uit.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 10:03

Citaat:
Bij mij "pilt" het "leer" wel een beetje


Inderdaad, daar heb ik met die van mij ook last van.

En mijn nieuwe Mondoni (maandje oud) is nu al kapot op één knie omdat ik zonodig in het donker over een stoeprandje moest struikelen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 12:37

Ja zeg Kitty, dat telt niet... Knipoog
Ik heb er ook over gedacht om er één aan te schaffen, maar ik denk dat ik toch óf bij de Eurostar Husar blijf, óf voor de Horka.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:50

Bedankt allemaal.
Ik heb er net 1 besteld bij Divoza.
Jullie ervaringen zijn best positief en natuurlijk is het normaal dat je voor een goedkopere broek minder kwaliteit krijgt.
Maar aan jullie te horen valt het nog wel mee
thanks.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:55

Idd Kitty, dat kan je ook met een andere broek gebeuren. Dat heb ik met een dure Kentucky gehad.... Was op de keuring van mijn paard. Ik moest met haar over de weg draven, doet die sukkel een pas voor mijn voet en ik struikel er dus over plat op mijn snuit... Ben wel meteen weer opgesprongen en doorgelopen. Kwam ik thuis: knie helemaal kapot, broek kapot en de volgende dag een stijf pootje....