Welke lijnzaadolie kan ik ;t beste kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:58

Ik heb lijnzaad olie van Hoba. Bevalt super goed, zien er super uit en die glans komt mooi van binnenuit! (m'n equistar staat achterin de kast met een dikke laag stof sinds ik dit geef) 1 liter kost 6,50 euro dus dat zijn de kosten niet (en je doet er best lang mee)

Verder heb je van Hoba ook "Top Fit" dit schijn een super lijnzaad olie te wezen voor friezen die huidproblemen hebben en voor sommige friezen die last hebben van een 'grijzige' vacht ofzo???
Kost wel 55 euro voor een 5 liter fles, dus dat is flink in de buidel tasten..

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:02

Citaat:
Je kan goedkoper gewoon lijnzaad voeren. Wel even koken.
Dat heeft volgens mij hetzelfde effect als lijnzaadolie maar is een stuk beter voor je portemonnaie.


Misschien goedkoper, maar vind de olie wat praktiser.

Gewoon een scheutje door de muesli of slobber en klaar. Als je het moet koken ben je wel ff bezig en vind het echt een verschrikkelijk smerig drabje als het klaar is Haha!

Heb het wel eens gemaakt en m'n moeder was niet echt blij met mij toen, geloof dat die pan het ook niet overleefd heeft....

Maar ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uit gaat natuurlijk, ik vind de olie alleen een stuk makkelijk.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, YandexBot en 27 bezoekers